  • 1. Data: 2022-07-08 12:27:36
    Temat: Biblioteki Xilinx/Altium
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    Jak do tej pory bazowałem w swoich projektach na Spartan-6. Niestety, tej
    serii nigdzie nie ma i już nie będzie :-(
    W zasadzie niczego już nie ma, nawet FET'y które stosowałem mają
    lead time 78 tygodni. W koncercie życzeń zapowiadają "niebawem"
    dostępność Artix/Kintex/Zynq. No i na te rodziny przeprojektowuję coś
    co działa, ale nie ma już na czym...

    Tworzenie bibliotek symboli(sch), to KUPA NUDNEJ roboty.

    Czy ktoś z Was posiada biblioteki(sch) dla Artix/Kintex/Zynq i podzieli
    się z bliźnim? Jeszcze trochę i źródłem utrzymania będzie dla nas
    zbieranie chrustu ...

    Z góry serdeczne dzięki !!

  • 2. Data: 2022-07-08 21:56:25
    Temat: Re: Biblioteki Xilinx/Altium
    Od: MiSter <U...@w...pl>

    W dniu 2022-07-08 o 12:27, Stachu Chebel pisze:
> [...]
    >
    > Czy ktoś z Was posiada biblioteki(sch) dla Artix/Kintex/Zynq i podzieli
    > się z bliźnim? Jeszcze trochę i źródłem utrzymania będzie dla nas

    Właśnie, kiedyś już Ci podesłałem jakiś element biblioteczny SCH z
    Altium. Chyba to też jakiś FPGA był. Ciekaw jestem czy się przydał?

    MiSter