  • 1. Data: 2009-02-05 03:26:26
    Temat: Biedronka a simlock Ery
    Od: Yooseph <y...@n...gazeta.pl.invalid>

    Czesc
    Teoretycznie, to powinna tuBiedronka dzialac na aparatach z simlockiem
    Ery. A jak to jest w praktyce? Dziala wam?

    yooseph&gazeta,pl,nospam
    ------------------------

  • 2. Data: 2009-02-05 03:49:31
    Temat: Re: Biedronka a simlock Ery
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Uzytkownik Yooseph <y...@n...gazeta.plinvalid> napisal w wiadomosci
    > Teoretycznie, to powinna tuBiedronka dzialac na aparatach z simlockiem
    > Ery. A jak to jest w praktyce?

    Era zdejmuje bezplatnie swoje simlocki. www.telepolis.pl/news.php?id=13728
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 3. Data: 2009-02-05 15:33:42
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    astro pisze:
    > Uzytkownik Yooseph <y...@n...gazeta.plinvalid> napisal w wiadomosci
    >
    > Era zdejmuje bezplatnie swoje simlocki.
    Możesz coś wiecej napisać na ten temat? skąd takie wieści?

    www.telepolis.pl/news.php?id=13728
    Pod podwyższym linkiem jest informacja dotycząca braku simlocków w
    NOWYCH telefonach...

    ToMasz

  • 4. Data: 2009-02-05 16:09:15
    Od: Yooseph <y...@n...gazeta.pl.invalid>

    Dnia Cz 05 lut 2009 04:49:31 w <news:gmeqoc$kun$1@news.interia.pl>
    astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> napisał(a):

    > Era zdejmuje bezplatnie swoje simlocki.
    > www.telepolis.pl/news.php?id=13728

    No ale czy chodzi ta Biedronka czy nie? To ze mam telefon to nie znaczy
    ze chce mi sie lazic i szukac kogos kto by simlocki zedejmowal.

    yooseph&gazeta,pl,nospam
    ------------------------

  • 5. Data: 2009-02-05 18:18:05
    Od: m...@g...com

    On 5 Lut, 04:49, astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>
    wrote:
    > Uzytkownik Yooseph <y...@n...gazeta.plinvalid> napisal w wiadomosci

    > Era zdejmuje bezplatnie swoje simlocki.www.telepolis.pl/news.php?id=13728

    informacja jest niepełna. Era zdejmuje simlocki z telefonów
    SPRZEDANCYCH PO 23 stycznia 2009, a to duża różnica.

  • 6. Data: 2009-02-05 23:43:46
    Od: "Wycior" <w...@w...pl>

    > Teoretycznie, to powinna tuBiedronka dzialac na aparatach z simlockiem

    A że niby z jakiego powodu, przepraszam bardzo?

    --
    Pozdrawiam, Wycior

  • 7. Data: 2009-02-06 01:27:30
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Wycior" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A że niby z jakiego powodu, przepraszam bardzo?

    No ze ta sama siec (260-02). O ile simlock w danym aparacie ni eoferuje
    blokowania podsieci, to szanse sa.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2009-02-06 07:18:44
    Od: Zireek <n...@k...dz>

    Yooseph <y...@n...gazeta.pl.invalid> wrote in

    > Czesc
    > Teoretycznie, to powinna tuBiedronka dzialac na aparatach z
    > simlockiem Ery. A jak to jest w praktyce? Dziala wam?

    Telefon z simlockiem Plusa dzialal z karta mbank mobile bez problemu.
    W tym wypadku powinno byc analogicznie ale czy jest to nie wiem.

    --
    pozdrawiam Zireek (e-mail > rot14)

    Kobieta za kierownicą jest jak gwiazdka na niebie - Ty ją widzisz,
    ona Ciebie nie....

  • 9. Data: 2009-02-06 08:58:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Zireek pisze:
    > Yooseph <y...@n...gazeta.pl.invalid> wrote in

    > Telefon z simlockiem Plusa dzialal z karta mbank mobile bez problemu.
    > W tym wypadku powinno byc analogicznie ale czy jest to nie wiem.

    Powinno działać i to nawet bardziej - mbank mobile i Polkomtel to
    dwie różne firmy, natomiast tubiedronka jest prowadzona przez samą PTC.
    I tak samo jak simlock ery działa z heyah, tak samo powinien działać z
    tubiedronka.

    --
    Liwiusz