  • 1. Data: 2009-02-05 00:31:15
    Temat: Kieszonkowiec VS Samsung Mobile Tracker
    Od: t...@i...pl

    Mój kolega wracał autobusem nocnym, straszny tłok, podczas wysiadania
    kieszonkowiec ukradł mu telefon. Telefon i z funkcją Mobile Tracker
    (wszystkie nowe samsungi to mają - wysyłają SMSa do zdefiniowanych
    numerów jak włożona jest nowa karta SIM). No i dostałem tego SMSa z
    numerem do Złodzieja.

    Mój Kolega poszedł na drugi dzień na Policje we Wrocławiu, podało
    numer, spisali wszystko, teoretycznie nie powinno być kłopotu jeśli
    złodziej ma abonament. Przekazali sprawę do osoby prowadzącej. I ..... 2
    tygodnie minęły i nic. W tym czasie okazało się ze po wpisaniu numeru
    do google wyskoczyło ogłoszenie SPRZEDAM TELEFON !!! Co ciekawe w
    ogłoszeniu BYŁO TEŻ IMIĘ I NAZWISKO ADRES, Numer konta do wpłaty,
    doszliśmy nawet do konta na naszej-klasie osoby sprzedającej. Wszystko
    się zgadzało,złodziej mieszka 3 przystanki dalej za moim kolegą -
    jechał więc tym autobusem. Cwaniak nie sprzedawał tego skradzionego
    telefonu, sprzedawał swój telefon z papierami, skradziony sobie
    zostawił (tak myślimy, skradziony był o wiele lepszy od jego).

    No i szybko na policje z tym adresem, a tu rozczarowanie - osoba
    która "prowadzi sprawę" będzie we dopiero we Wtorek - jakiś urlop.
    (była środa). We wtorek kumpel na policje, jest kobieta. Pyta Kojarzy
    Pani moją sprawę, Policjantka nigdy nawet nie przeczytała AKT
    SPRAWY !!!! Nie sprawdziła czy to KARTA CZY ABONAMENT (a abonament
    na 99%) nic nie zrobiła w tej sprawie. Mój kolega pokazał jej aukcje
    na allegro, spisywała nick do protokołu spytała czy te liczby po
    niku (liczba komentarzy ) też ma spisać, nic a nic nie kumała (google,
    allegro co to jest ???). Powiedziała ze powiadomi kryminalnych,
    zapytał kiedy może zadzwonić powiedziała że za 2 tygodnie.

    Czy ktoś ma pomysł jak tą sprawę przyspieszyć przez policje, ????
    niedługo minie miesiąc.

    Ciąg dalszy może nastąpi

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-02-05 07:57:24
    Temat: Re: Kieszonkowiec VS Samsung Mobile Tracker
    Od: "Jacek Sowiński" <s...@w...pl>

    >Użytkownik <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    rd.googlegroups.com...
    >Czy ktoś ma pomysł jak tą sprawę przyspieszyć przez policje, ????
    >niedługo minie miesiąc.

    >Ciąg dalszy może nastąpi

    masz adres, nazwisko, zdjecia z nk, i zastanawiasz sie co zrobic?
    wolasz 3 kolegów i idziesz ogłosić mu dobrą nowine "telefon za 3 sekundy
    albo gips na 3 tygodnie"
    Nie jest to zbyt mądre, ale policja za pół roku dopiero wezwie go jako
    podejrzanego, ten sie wszystkiego wyprze i zamkną śledztwo z powodu
    niewykrycia złodzieja.
    Lub na komendzie poproś o kontakt z kimś, kto sie zajmuje przestępstwami
    internetowymi. Teoretycznie w każdym wiekszym mieście miał być taki zespół,
    moze oni bedą bardziej user friendly

    Jacek

  • 3. Data: 2009-02-05 15:13:14
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Użytkownik <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś ma pomysł jak tą sprawę przyspieszyć przez policje, ????
    > niedługo minie miesiąc.
    > Ciąg dalszy może nastąpi

    Idź prosto do prokuratury, składaj skargi na opieszałość do komenranta
    wojewódzkiego i nagłaśniaj w mediach.
    Przem