  • Data: 2010-06-23 23:45:04
    Temat: Bipper - klocki ze stykiem czy bez ?
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hej.

    Takie pytanie do kogos kto juz przerobil temat.
    Po 24 tys km klockow juz prawie niema, wiadomo za wczasu lepiej wymienic.
    Ale jakos ze mnie to ciekwi popatrzylem co jest na rynku dostepne i do tego
    modelu widze tylko klocki ze stykiem. A w ASO powiedzieli ze ten model nie
    ma czegos takiego.
    A o ile mnie pamiec nie myli styk przychodzi zatopiony w klocku.

    PZDr
    Adam