  • 1. Data: 2010-06-23 23:45:04
    Temat: Bipper - klocki ze stykiem czy bez ?
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Hej.

    Takie pytanie do kogos kto juz przerobil temat.
    Po 24 tys km klockow juz prawie niema, wiadomo za wczasu lepiej wymienic.
    Ale jakos ze mnie to ciekwi popatrzylem co jest na rynku dostepne i do tego
    modelu widze tylko klocki ze stykiem. A w ASO powiedzieli ze ten model nie
    ma czegos takiego.
    A o ile mnie pamiec nie myli styk przychodzi zatopiony w klocku.

    PZDr
    Adam

  • 2. Data: 2010-06-23 23:47:22
    Temat: Re: Bipper - klocki ze stykiem czy bez ?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 23 Jun 2010 23:45:04 +0200, Adam Szewczak napisał(a):

> [...]
    > ma czegos takiego.
    > A o ile mnie pamiec nie myli styk przychodzi zatopiony w klocku.

    Przecież kabelki widać - jak są. Skręć koło i sprawdź.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2010-06-23 23:50:32
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 23 Jun 2010 23:45:04 +0200, osobnik zwany Adam Szewczak
    wystukał:

> [...]
    > takiego.
    > A o ile mnie pamiec nie myli styk przychodzi zatopiony w klocku.

    kiedyś stykiem był kabelek wsadzony w szczelinę w klocku :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2010-06-23 23:58:16
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    > Przecież kabelki widać - jak są. Skręć koło i sprawdź.
    >
    > --

    Jakos nie przyuwazylem, ale jeszcze raz zerkne.

    Na marginesie wymiana klockow w ASO 500 zl ;)

    PZDr
    Adam

  • 5. Data: 2010-07-10 22:03:36
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > model nie ma czegos takiego.
    > A o ile mnie pamiec nie myli styk przychodzi zatopiony w klocku.

    Zapomnialem. Okazalo sie ze sa ze stykiem. Mimo ze w ASO twierdzili ze go
    ten model nie posiada.
    Wymienilismy poza aso za polowe kwoty.

    PZDr
    Adam