  • 1. Data: 2004-06-29 14:15:44
    Temat: Blokada T-Online
    Od: "rutekp" <r...@m...com.pl>

    Witam,

    Wlasnie pewien serwer ktorym administruje dostal blokade od
    @t-online.de i nie moge do nich wysylac poczty. Czy jest jakies miejsce,
    gdzie administartorzy umieszczaja informacje o blokadach? Bo nie mam pojecia
    dlaczego ani za co. Oczywiscie list do a...@t...de juz wyslalem ale
    brak odpowiedzi a mi troche na czasie zalezy. Moze tez ktos mial taki
    przypadek ?

    Dzieki
    Pawel

  • 2. Data: 2004-06-29 14:37:51
    Temat: Re: Blokada T-Online
    Od: maciek kanski <n...@s...maila>

    On Tue, 29 Jun 2004 16:15:44 +0200, rutekp wrote:
    > Wlasnie pewien serwer ktorym administruje dostal blokade od @t-online.de
    Ta domena ma ten problem, że często wirusy/spamerzy używają jej do
    rozsyłania śmieci. Może admini t-online mają dość fałszywych powiadomień o
    rzekomym wirusie albo o niedoręczeniu przesyłki i chwilowo zrobili sobie
    wolne. Ode mnie w każdym razie pocztę przyjmują (celowałem na środkowego
    MXa)

    Pzdr

    --
    http://www.pajacyk.pl - czy już dzisiaj kliknąłeś dla dzieciaków?