  • 1. Data: 2004-06-28 18:39:21
    Temat: Prosze pomóżcie!!!!!Szukam mp3 Andrzeja cierniewskiego!!!!!PROSZĘĘĘ
    Od: "Carlos!!!!!!!" <c...@o...pl>

    Hej Wam! Pozwoliłem sobie tutaj napisać lecz wiem że to nie ta grupa. Nie wiem
    gdzie moge to napisac poniewaz niebardzo sie orientuję w tym temacie. Szukam
    piosenki Andrzeja Cierniewskiego "albo on, albo ja". Przeszukałem internet i
    nie moge znaleźć tej muzy, Kazza mi nie wyszukuje, emule nie wiem jak
    zainstalować, imesh nie wyszukuje !!!Nie moge jej znaleźć a wiem że gdzieś
    powinna ona być w internecie. Prosze Was o wskazanie linku gdzie znajde ją ,
    bądź prześlijcie mi e-maile jak ściągniecie .
    Pozdrawaim i dzięki

  • 2. Data: 2004-06-28 18:42:04
    Od: "Velandil" <i...@t...cy>

    D'hoine ;) Carlos!!!!!!! rzekl w
    <news:5c97.00000bdf.40e065d9@newsgate.onet.pl> co nastepuje:

> [...]
    > moge jej znaleźć a wiem że gdzieś powinna ona być w internecie. Prosze
    > Was o wskazanie linku gdzie znajde ją , bądź prześlijcie mi e-maile jak

    popros na alt.pl.mp3

    pozdr
    vel

  • 3. Data: 2004-06-28 23:00:23
    Od: "Adam Kondrat" <adam_nielubie.spamu@dalete_kondrat.pl>

    Użytkownik "Carlos!!!!!!!" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

    > wiem gdzie moge to napisac poniewaz niebardzo sie orientuję w tym
    > temacie. Szukam piosenki Andrzeja Cierniewskiego "albo on, albo ja".

    Mam wrazenie, ze ludzie przegladaja spis grup dyskusyjnych, wreszcie
    trafiaja na "polip", nie wiedza o co to znaczy i jaka jest problematyka
    grupy i wszystkie swoje problemy wylewają tutaj. W przypadku takich
    problemow lepiej prosze pisac na grupę samochodową, lub rowerową - więcej
    czytelników, więc większe szanse na powodzenie a i do smieci ludzie bardziej
    przyzwyczajeni.

  • 4. Data: 2004-06-28 23:04:56
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Adam Kondrat napisał(a):

    > Mam wrazenie, ze ludzie przegladaja spis grup dyskusyjnych, wreszcie
    > trafiaja na "polip", nie wiedza o co to znaczy i jaka jest problematyka
    > grupy i wszystkie swoje problemy wylewają tutaj.

    Pewnie od szukania tych empeczy im sie polipy na zoladku robia i dlatego :)

    --
    ____________________Kocureq____________________
    ==== kocureq[małpa]kocu[nic]req[kropka]com ====

  • 5. Data: 2004-07-24 13:32:12
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    "Adam Kondrat" <adam_nielubie.spamu@dalete_kondrat.pl> wrote:
    > Mam wrazenie, ze ludzie przegladaja spis grup dyskusyjnych, wreszcie
    > trafiaja na "polip"

    To chyba dlatego że mają polipy zamiast mózgów... ;))

    --
    The moon shane with a fuller red...
    And the skin stretched pale on your bones