  • 1. Data: 2013-10-06 23:49:41
    Temat: Blokady Suzuki Ts 50
    Od: Samuel12x <samsty@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam 2 dni temu nabyłem Suzuki ts 50 jest one z rocznika 1996.Motor
    wizualnie jak i technicznie sprawny. Problem polega na tym ze moto jedzie
    tylko 50 km/h i obroty kręcą się max do 6-7 tys. gdzie w innych do 12 tys.
    i nie wiem czy ona posiada jakieś blokady czy coś. Nie wiem jak to
    odblokować . Na 5 biegu moto dostaje muła nie wkręca się na dobre obroty
    Nie znam się na tych blokadach dlatego proszę was o pomoc . Mogę wysłać
    zdjęcia moto jeśli by ktoś chciał . Proszę o bardzo pilną pomoc.Z góry
    dziękuję za pomoc i pozdrawiam .
    Kontakt:
    Skeyp: SamSty123
    GG: 3084262
    i oczywiście codziennie lukam na stronkę:)
    Ps:Zapomniałem dodać ze cross chłodzony powietrzem :)
    :)

  • 2. Data: 2013-10-09 19:48:48
    Temat: Re: Blokady Suzuki Ts 50
    Od: p...@b...pl

    W dniu niedziela, 6 października 2013 23:49:41 UTC+2 użytkownik Samuel12x napisał:

    i oczywiście codziennie lukam na stronkę:)

    Tylko że my jesteśmy usenet i nie mamy stronki.

    Zostań przy tym 50 km/h, na tyle masz papiery. Po Ci kłopoty z prawem?

    KJ

  • 3. Data: 2013-10-12 18:51:34
    Od: Samuel12x <samsty@_NOSPAM_wp.pl>

    p...@b...pl napisal

    napisał:

    > i oczywiście codziennie lukam na stronkę:)

    > Tylko że my jesteśmy usenet i nie mamy stronki.

    > Zostań przy tym 50 km/h, na tyle masz papiery. Po Ci kłopoty z prawem?

    > KJ

    Suzuki już na sprzedanie bo szkoda zeby sie niszczyło a ja nie mam czasu
    jezdzić