  • 1. Data: 2013-10-06 17:08:58
    Temat: Suzuki gs400l
    Od: maruś <marcio00@_NOSPAM_interia.pl>

    Witam. Posiadam suzuki z 84 roku i mam następujący problem, wymieniałem
    akumulator razem z regulatorem ponieważ uległy uszkodzeniu i pali mi cały
    czas żarówkę z przodu, co założę nową to po przejechaniu 20 km pali i
    trzeba zakładać nową, dodam też że przed wymiana również paliło. Co to
    może być za przyczyna. I nie piszcie że google twoim wujkiem bo nie ma nic
    na mój temat do pomocy.

  • 2. Data: 2013-10-06 20:13:46
    Temat: Re: Suzuki gs400l
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "maruś" <marcio00@_NOSPAM_interia.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]
    > trzeba zakładać nową, dodam też że przed wymiana również paliło. Co to
    > może być za przyczyna. I nie piszcie że google twoim wujkiem bo nie ma nic

    Zaczynasz od tego ze mierzysz co tam z siebie ten regulator daje, tzn jakie
    napiecie ma na wyjsciu, jakie masz na zarowce itd. Do tego pomiar uzwojen
    alternatora i reszty uzwojen ktore wchodza w jego sklad.

    Inna sprawa, czemu poprzedni regulator padl. Czy ze starosci czy dlatgo, ze
    cos jest nie tak z alternatorem albo jego wzbudzaniem? Czy tez dlatego ze
    masz w kiepskim stanie elektryke, niekontakt na jakis zlaczach i wymiana
    regulatora nie usunela przyczyny ktora sparawila ze poprzedni padl.

    A jak nie usunela to aktualny zestaw aku plus regiel tez moze pasc.

    Tmek

  • 3. Data: 2013-10-06 21:46:37
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-10-06 17:08, maruś pisze:
> [...]
    > i trzeba zakładać nową, dodam też że przed wymiana również paliło. Co to
    > może być za przyczyna. I nie piszcie że google twoim wujkiem bo nie ma

    napiecie mierzyl ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 4. Data: 2013-10-07 08:51:27
    Od: Magic <m...@w...pl>

> [...]
    > i trzeba zakładać nową, dodam też że przed wymiana również paliło. Co to
    > może być za przyczyna. I nie piszcie że google twoim wujkiem bo nie ma

    W Bzyczku żarówka mi padała z prozaicznego powodu braku amortyzacji
    reflektora. Gumowe podkładki między reflektor a mocowanie załatwiły sprawę.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj

  • 5. Data: 2013-10-07 10:12:00
    Od: maruś <marcio00@_NOSPAM_interia.pl>

    Kuczu napisal

    Co to

    > napiecie mierzyl ?

    Tak tak nie przekracza 14.4 V na wysokich obrotach.. tylko że dodam że
    pali tylko i wyłącznie żarówke mijania/drogowe a tyłu postoju i innych nie
    pali lampek w zegarach nic tylko ta żarówka

  • 6. Data: 2013-10-07 10:38:56
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-10-07, maru? <marcio00@_NOSPAM_interia.pl> wrote:

    > Tak tak nie przekracza 14.4 V na wysokich obrotach.. tylko że dodam że
    > pali tylko i wyłącznie żarówke mijania/drogowe a tyłu postoju i innych nie
    > pali lampek w zegarach nic tylko ta żarówka

    Zmierz napiecie na kostce tej zarowki i solidnosc masy. Moze jest za niskie
    napiecie a tego halogeny nie lubia.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2013-10-07 10:55:35
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-10-07 10:12, maruś pisze:

    > Tak tak nie przekracza 14.4 V na wysokich obrotach.. tylko że dodam że
    > pali tylko i wyłącznie żarówke mijania/drogowe a tyłu postoju i innych
    > nie pali lampek w zegarach nic tylko ta żarówka

    stare suzuki mialy alternator 3 fazowy z czego jedna faza szla wylacznie
    na swiatla. Wiec przyczyna moze lezec w alternatorze, przekazniku
    swiatel lub samej przedniej lampie.

  • 8. Data: 2013-10-07 14:43:27
    Od: maruś <marcio00@_NOSPAM_interia.pl>

    Kuczu napisal

    > stare suzuki mialy alternator 3 fazowy z czego jedna faza szla wylacznie
    > na swiatla. Wiec przyczyna moze lezec w alternatorze, przekazniku
    > swiatel lub samej przedniej lampie.

    tak zgadza sie. tak mialy rowniez niektore skutery. ja ten przewod
    przepiolem bezposrednio do regulatora a jego zastapilem stalym napieciem.
    a to meze byc taki powod czasem co Magic napisal?