  • 1. Data: 2009-09-01 18:59:11
    Temat: BluRay - wciąż zła komplilacja. Co przyczyną?
    Od: Janeo <j...@g...com>

    Witam,
    Już nagrywam 4-tą z rzędu płytę i przy weryfikacji kompilacji wciąż
    wyskakują mi komunikaty o błędach odczytu, później jak włączam to
    teoretycznie czyta, ale nie wiem, czy jakieś inne pliki nie są
    uszkodzone. Nie wiem, czy mam wierzyć że wszystko dobrze się nagrało,
    jeśli podczas weryfikacji kompilacji mam taki komunikat:
    http://img257.imageshack.us/img257/5281/neroy.jpg
    Co jest przyczyną? Wadliwe płyty, czy uszkodzona nagrywarka? (Pioneer,
    nieużywana)
    Pozdr. - J

  • 2. Data: 2009-09-02 12:51:28
    Temat: Re: BluRay - wciąż zła komplilacja. Co przyczyną?
    Od: "Wycior" <w...@w...pl>

    Spróbuj z inną aplikacją. Mi do nagrywarki Pioneer BD-ROM dorzucili Ulead
    Burn.Now z którego jestem bardzo zadowolony. Napewno bardziej niż z Nero.

    --
    Pzdr., Wycior

  • 3. Data: 2009-09-02 14:37:42
    Od: Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl>

    Janeo pisze:
> [...]
    > http://img257.imageshack.us/img257/5281/neroy.jpg
    > Co jest przyczyną? Wadliwe płyty, czy uszkodzona nagrywarka? (Pioneer,

    ImgBurnem spróbuj, zaawansowany i darmowy.

    www.imgburn.com

    pozdr,
    T.

  • 4. Data: 2009-09-06 08:13:27
    Od: Janeo <j...@g...com>

    Dzięki wszystkim.
    Użyłem testowego Ulead Burn.Now. Miałem plik 7 GB, więc najpierw
    zatrzymał wgrywanie informując, że w/g ISO9660 nie mogę wgrywać pliku
    większych niż 4,295 MB. Zmieniłem (na nosa) na UDF 2.01, wypalanie
    przeszło bez przeszkód, tylko w Ulead Burn.Now NIE MA PROCESU
    WERYFIKACJI KOMPILACJI.

    W Nero8 też niby kompilacja /wypalanie/ przechodzi bez przeszkód bo
    tak na końcu komunikuje (w dodatku chyba automatycznie Nero8 dokonuje
    ustawień ISO 9660->exceed lub na UDF bo o niczym w trakcie nie
    ostrzega), ale przy weryfikacji wychodziły mi errory jak w 1. poście.
    W Ulead Burn.Now nie było opcji weryfikacji kompilacji więc nie jestem
    pewny prawidłowości dokonanego procesu, aczkolwiek... niby płyta
    działa :-).

    Jeszcze sprawdzę jak to zachodzi na ImgBurn (fajny programik, ma
    weryfikację kompilacji i jest opcja językowa PL do wgrania), na razie
    jednak nie mam materiału do wypalenia kolejnej płyty.

    Dzięki wszystkim, na razie wychodzi na to, że nagrywarka była OK :-)
    Pozdr. - J