  • 1. Data: 2014-09-14 16:56:48
    Temat: Blueray MEDION P71006 - warto?
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    MEDION P71006 - takie ustrojstwo na alledrogo znalazałem za dwie stówki,
    pytanie czy warto? W porównaniu do szajsungów, panasoniców i innych
    "firmówek" za tą samą cenę ma toto niespodziewanie dużo złącz z tyłu -
    mam na myśli fakt, że firmówki za tą kasę mają HDMI i może coaxial, a
    mnie właśnie zależy żeby miało najzwyklejsze w świecie wyjście analogowe
    stereo, bo oprócz obejrzenia filmów chciałbym posłuchać muzyki z CD -
    zestaw muzyczny mam klasyczny w pełni analogowy.
    No i pytanie co właściwie daje gniazdo ethernet na tym sprzęcie? Bo DLNA
    się tam nie spodziewam.

    Jakub Rakus

  • 2. Data: 2014-09-14 18:33:13
    Temat: Re: Blueray MEDION P71006 - warto?
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    Jakub Rakus wrote:
    > MEDION P71006 - takie ustrojstwo na alledrogo znalazałem za dwie

    Mnie ciekawia te **** kupujace takie, zwykle, odpady i zwroty z marketow w
    dojczlandii albo i dalej.

    Slowa klucze "towar poserwisowy, towar z wyprzedazy, lezaki magazynowe,
    opakowanie zastepcze, drobne ryski". Jesli takie cos znajduje to zwykle patrze
    na karte uzytkownika, bedzie kilka opinii typu zlom z wylamana klapka itp :-)
    Cwaniaczki tym handluja a geniusze kupuja.

  • 3. Data: 2014-09-15 15:51:59
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 14 Sep 2014 18:33:13 +0200, forestdumb napisał(a):

> [...]
    > na karte uzytkownika, bedzie kilka opinii typu zlom z wylamana klapka itp :-)
    > Cwaniaczki tym handluja a geniusze kupuja.

    Wszystko zależy od ceny, jeżeli odzwierciedla wartość - czemu nie?
    Widziałem, a nawet miałem parę lat temu taki TV LCD, który bił na głowę
    jakością obrazu wiele sprzętów. Jako, że kosztował ówcześnie śmieszne
    pieniądze, wśród pokonanych były sprzęty nierzadko 10x droższe.
    Pochodził jakieś 1.5 roku po czym odsprzedałem znajomemu, który postawił go
    dziciakowi w pokoju, bo obawiał się że go rozbije. Jak się później okazało
    - słusznie. Z racji ceny nie było wielkiego problemu

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Ta wiadomość jest wolna od wirusów bo to jest kawałek tekstu, w związku z

  • 4. Data: 2014-09-15 21:35:22
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 14.09.2014 18:33, forestdumb wrote:

> [...]
    > patrze na karte uzytkownika, bedzie kilka opinii typu zlom z wylamana
    > klapka itp :-) Cwaniaczki tym handluja a geniusze kupuja.

    Nie pytałem się o pochodzenie sprzętu tylko o jego techniczne możliwości.

    Jakub Rakus