  • 11. Data: 2016-11-25 22:13:18
    Temat: Re: Bluetooth i autoodtwarzanie w samsungach
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 25 listopada 2016 21:38:58 UTC+1 użytkownik z napisał:
> [...]
    renkforce-8006-bluetooth-mp3-usb-i3265163647.html

    > Fajnie ale to nie rozwiązuje problemu bo chciałbym żeby muzyka leciała
    > ze smartfona (radio internetowe np.) i mieć kontrolę nad włączeniem i
    > wyłączaniem "play".
    Jeśli dobrze zrozumiałem twoje wymagania to dokładnie tak jest .Ten model radia mam
    już od lat- auto wymieniam ale radio zostawiam dla tej funkcjonalności właśnie.

    Nie lubie za logo płacić wiec nigdy ajfona nie miałem

  • 12. Data: 2016-11-26 09:32:13
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-11-25 o 22:13, Kris pisze:
    > Jeśli dobrze zrozumiałem twoje wymagania to dokładnie tak jest .Ten model radia mam
    już od lat- auto wymieniam ale radio zostawiam dla tej funkcjonalności właśnie.

    Czy po wyjściu z samochodu (zgubieniu zasięgu odbiornika BT) telefon
    usiłuje dalej grać na głośniku? I nie ma opisywanego tu samowolnego
    odtwarzania?

    > Nie lubie za logo płacić wiec nigdy ajfona nie miałem

    Dramatyzujesz :-) Używany ajfon za 300-500 zł jest tak samo dobry/zły
    jak przepłacony flagowiec np. Samsunga. Rynek urzeczywistnił wartość.
    Nie kupuję nowych telefonów bo to głupota jest :-)

  • 13. Data: 2016-11-28 08:05:52
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2016-11-24 o 22:15, Irek.N. pisze:
    > Mam pytanie do praktyków.
    > Podłączyłem samsunga z androidem do systemu w samochodzie i wkurza mnie
    > to, że co chwilę startuje jakiś player i puszcza mi przez łącze muzykę.
    > Wyłączył bym audio w bluetooth i to załatwiło by temat, ale z drugiej
    > strony chcę czasami coś posłuchać (chociaż by jakiegoś audiobooka).
    > Podobno to znana przypadłość samsungów, więc liczę że ktoś podpowie co z
    > tym cholerstwem zrobić.
    > Googlownica nie daje mi sensownych odpowiedzi, pewnie słabo pytam.
    > Nakierujecie mnie na temat?
    >
    > I.

    Nie wiem jak w samsungach, ale u mnie w ustawieniach BT w konfiguracji
    sparowanego urządzenia można odptaszkować "dźwięk multimediów" i wtedy
    się player nie włącza.
    Zostawiam włączone "dźwięk telefonu" i "udostępnianie kontaktów" i wtedy
    radio samochodu działa jako zestaw głośnomówiący.