  • 1. Data: 2016-11-22 15:46:32
    Temat: Nic prostszego ...
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    http://niusy.pl/@moto.onet.pl/9vk

    "Najtrudniejsze pytania z egzaminów na prawo jazdy. Odpowiesz na połowę -
    jesteś mistrzem"

    :-)

  • 2. Data: 2016-11-22 16:52:57
    Temat: Re: Nic prostszego ...
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-11-22 o 15:46, re pisze:
    > http://niusy.pl/@moto.onet.pl/9vk
    >
    > "Najtrudniejsze pytania z egzaminów na prawo jazdy. Odpowiesz na połowę
    > - jesteś mistrzem"
    >
    > :-)

    Reklamy nie są takie złe? Są ZŁEEEEE. Za darmo tam nie wejdę ;-)

  • 3. Data: 2016-11-22 17:31:09
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "z"

> [...]
    > - jesteś mistrzem"
    >
    > :-)

    Reklamy nie są takie złe? Są ZŁEEEEE. Za darmo tam nie wejdę ;-)
    ---
    A za darmo chciałeś wejść ? No to ciekawe kto za Ciebie miałby zapłacić jak
    nie reklamodawca ? Nie to, żebym był rad z reklam. Cały ten internet to
    dzisiaj wielki syf. Zacząłem korzystać jak ludzie swobodnie dzielili się
    wiedzą, ale to było na poziomie amatorskim a ten materiał jest jednak
    profesjonalny. Jak użyjesz adblocka to go wydrzesz (sprawdzone), ale czy to
    takie fair to wcale nie jestem pewien. Bo oczywiście z płatności przez
    Ciebie nie wyniknie brak reklam tak jak nie wynika w kinach i periodykach,
    ale jednak jak ktoś coś daje i dobrze się tym bawimy to należałoby za to
    zapłacić tak jak płacisz w Wesołym Miasteczku albo brykając karocą przez
    Polskę.

  • 4. Data: 2016-11-22 19:58:41
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-11-22 o 17:31, re pisze:

> [...]
    > kinach i periodykach, ale jednak jak ktoś coś daje i dobrze się tym
    > bawimy to należałoby za to zapłacić tak jak płacisz w Wesołym Miasteczku

    Ja nie jestem przeciw reklamom, jestem za to przeciwny w jak chamski
    sposób Onet je umieszcza. Mam dość automatycznie włączających się filmów
    z ryczącym głosem.

    Stosowałem więc na Onecie adblocka, potem dorzuciłem Flashblock aby się
    same filmy nie uruchamiały (włączałem jak chciałem obejrzeć) a jak
    wywaliło mi że reklamy nie sa takie złe, to.. w przypadku Onetu są
    bardzo złe więc zrezygnowałem całkowicie z czytania go.
    A tyle lat był jako strona główna... po 2 tygodniach nie czuję już
    potrzeby powrotu tam.
    Niech dadzą znać, kiedy reklamy będą przyjazne dla czytelnika.

    Zdrówko.

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2016-11-22 20:41:09
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2016-11-22 15:46, re wrote:
    > http://niusy.pl/@moto.onet.pl/9vk
    >
    > "Najtrudniejsze pytania z egzaminów na prawo jazdy. Odpowiesz na połowę -
    > jesteś mistrzem"

    pytanie z warunkami atmosferycznymi sformulowane nieco niejasno ale
    wylozylem sie na wystawaniu, myslalem ze metr...

  • 6. Data: 2016-11-22 20:45:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2016-11-22 15:46, re wrote:

    >pytanie z warunkami atmosferycznymi sformulowane nieco niejasno ale
    >wylozylem sie na wystawaniu, myslalem ze metr...

    Ale tak z pamieci, czy z ustawa w reku ?

    J.

  • 7. Data: 2016-11-22 20:48:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Irokez" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
> [...]

    >potrzeby powrotu tam.
    >Niech dadzą znać, kiedy reklamy będą przyjazne dla czytelnika.

    No coz, poczekamy, zobaczymy.
    Bo jak tak dalej pojdzie ... onet padnie i bedzie jeden portal mniej
    :-)

    J.

  • 8. Data: 2016-11-22 21:06:55
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-11-22 o 19:58, Irokez pisze:
    > Ja nie jestem przeciw reklamom, jestem za to przeciwny w jak chamski
    > sposób Onet je umieszcza. Mam dość automatycznie włączających się filmów
    > z ryczącym głosem.

    Dokładnie. Umieszczać reklamy to trzeba umieć. Jak mam gonić krzyżyki a
    video drze ryja to mi się nie chce.

    A podobno UE zabroniło czy ma zabraniać wykrywania Adblocka i walenia
    takim oto komunikatem.

  • 9. Data: 2016-11-22 21:16:02
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > pytanie z warunkami atmosferycznymi sformulowane nieco niejasno ale
    > wylozylem sie na wystawaniu, myslalem ze metr...

    Nieco niejasno - kretyńsko, jakby któreś z tych zjawisk poprawiało
    warunki, tymczasem chodziło o to, które mniej pogarsza. Ja zaś wyłożyłem
    się na wyprzedzaniu na przejściu lub bezpośrednio przed nim, ponieważ
    według mnie zachodziła właśnie ta druga sytuacja.

  • 10. Data: 2016-11-22 21:27:20
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 22 Nov 2016 15:46:32 +0100, re napisał(a):

    > http://niusy.pl/@moto.onet.pl/9vk
    >
    > "Najtrudniejsze pytania z egzaminów na prawo jazdy. Odpowiesz na połowę -
    > jesteś mistrzem"
    >
    > :-)

    15/15 ;)

    Na jedno pytanie nie ma prawidłowej odpowiedzi "Który z czynników
    atmosferycznych zmniejsza możliwość wystąpienia poślizgu?", a objaśnienie
    do tego również jest błędne. Ale trafiłem w to co poeta miał na myśli ;)

    Jedno pytanie musiałem strzelać "Czy w tej sytuacji masz prawo kontynuować
    wyprzedzanie?", bo film się nie załadował. Ale dobrze przewidziałem że
    pewnie coś podchwytliwego tam jest i strzeliłem w "tak" ;)