  • 1. Data: 2012-01-04 21:10:47
    Temat: Bmw f 650 gs
    Od: Maga1977 <m_ozog@_NOSPAM_wp.pl>

    A znajdzie sie chetny z Krakowa ktory pomoze mi kupic motocykl? Nie wiem
    na co zwrocic uwage, jestem laikiem, jezdzilam na savage, teraz chce bmw
    f650 gs, lub cos podobnego, ale rownie ekonomicznegk.........

  • 2. Data: 2012-01-04 21:14:58
    Temat: Re: Bmw f 650 gs
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-04, Maga1977 <m_ozog@_NOSPAM_wp.pl> wrote:
    > A znajdzie sie chetny z Krakowa ktory pomoze mi kupic motocykl? Nie wiem
    > na co zwrocic uwage, jestem laikiem, jezdzilam na savage, teraz chce bmw
    > f650 gs, lub cos podobnego, ale rownie ekonomicznegk.........

    Jest tu takich dwoch...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2012-01-04 21:16:02
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Maga1977" <m_ozog@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    z.pl... A znajdzie sie
    chetny z Krakowa ktory pomoze mi kupic motocykl? Nie wiem
    > na co zwrocic uwage, jestem laikiem, jezdzilam na savage, teraz chce bmw
    > f650 gs, lub cos podobnego, ale rownie ekonomicznegk.........

    Jak jesteś ładna i za usługę płacisz usługą, to myślę, że chętny się
    znajdzie...

    --
    Grzybol

  • 4. Data: 2012-01-04 21:22:07
    Od: Maga1977 <m_ozog@_NOSPAM_wp.pl>

    Grzybol napisal

> [...]
    > chetny z Krakowa ktory pomoze mi kupic motocykl? Nie wiem

    > Jak jesteś ładna i za usługę płacisz usługą, to myślę, że chętny się

    Haha, kolejny dowcipnis...........uwazaj

  • 5. Data: 2012-01-04 21:23:12
    Od: Maga1977 <m_ozog@_NOSPAM_wp.pl>

    AZ napisal

    > Jest tu takich dwoch...

    Chetnie skorzystam z pomocy....

  • 6. Data: 2012-01-04 21:26:58
    Od: Maga1977 <m_ozog@_NOSPAM_wp.pl>

    Grzybol napisal

> [...]
    > chetny z Krakowa ktory pomoze mi kupic motocykl? Nie wiem

    > Jak jesteś ładna i za usługę płacisz usługą, to myślę, że chętny się

    Ps. Nie szukam przygod, mam ochote realizowac swoja pasje......

  • 7. Data: 2012-01-04 21:28:48
    Od: Maga1977 <m_ozog@_NOSPAM_wp.pl>

    Maga1977 napisal

    > Grzybol napisal

    z.pl... A znajdzie sie

    > Ps. Nie szukam przygod, mam ochote realizowac swoja pasje......

    > --
    I jestem paskudna .........

  • 8. Data: 2012-01-04 21:38:48
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Maga1977" <m_ozog@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...

    > I jestem paskudna .........

    To raczej marne szanse na towarzystwo precla...

    --
    Grzybol

  • 9. Data: 2012-01-04 21:56:39
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    W dniu 04.01.2012 22:10, Maga1977 pisze:
    > A znajdzie sie chetny z Krakowa ktory pomoze mi kupic motocykl? Nie wiem
    > na co zwrocic uwage, jestem laikiem, jezdzilam na savage, teraz chce bmw
    > f650 gs, lub cos podobnego, ale rownie ekonomicznegk.........

    jakbys tak nie zakładała setnego tematu tylko ciagnęła w jednym to miała
    byś wieksze szanse...

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 10. Data: 2012-01-04 22:13:35
    Od: Maga1977 <m_ozog@_NOSPAM_wp.pl>

    Arni napisal

    > jakbys tak nie zakładała setnego tematu tylko ciagnęła w jednym to miała
    > byś wieksze szanse...

    Jestem tu dopiero jeden dzien, ucze sie...