  • 1. Data: 2012-01-04 16:04:15
    Temat: Co Robi Komorka w Trakcie Jazdy Samochodem
    Od: Glub <g...@g...com>

    http://www.youtube.com/watch?v=BgHstrHug_0

    na bagiety z nim...

    --
    Glub
    SW-T400

  • 2. Data: 2012-01-04 19:55:10
    Temat: Re: Co Robi Komorka w Trakcie Jazdy Samochodem
    Od: Texen <f...@...dk>

    On Jan 4, 5:04 pm, Glub <g...@g...com> wrote:
    > http://www.youtube.com/watch?v=BgHstrHug_0
    >
    > na bagiety z nim...

    przy okazji ogladania wpadlo mi w oko ciekawe "related" video:
    "pozdrowionka by french": www.youtube.com/watch?v=cUMKF9u_PeE

    btw. sporo kultury jazdy/wspoluczestnictwa w ruchu drogowym moglibysmy
    sie od nich nauczyc...

    --
    texen
    B12

  • 3. Data: 2012-01-04 19:57:35
    Od: Texen <f...@...dk>

    On Jan 4, 8:55 pm, Texen <f...@...dk> wrote:

> [...]
    > "pozdrowionka by french":www.youtube.com/watch?v=cUMKF9u_PeE
    >
    > btw. sporo kultury jazdy/wspoluczestnictwa w ruchu drogowym moglibysmy

    jeszcze raz linka wrzucam bo cos nie zahulalo:

  • 4. Data: 2012-01-04 22:11:03
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2012-01-04 20:57, Texen pisze:
    > jeszcze raz linka wrzucam bo cos nie zahulalo:
    > www.youtube.com/watch?v=cUMKF9u_PeE
    A u nas coś się ta nóżka przyjąć nie może. Jeszcze między motocyklistami
    to jako-tako ale jak puszce machnę nogą to następnego już nie przepuści
    bo pomyśli że go "olewam":)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 5. Data: 2012-01-05 06:10:23
    Od: Glub <g...@g...com>

    On Wed, 04 Jan 2012 23:11:03 +0100, Qlfon <r...@l...pl> wrote:
    > A u nas coś się ta nóżka przyjąć nie może. Jeszcze między
    motocyklistami
    > to jako-tako

    Jeszcze sie nie zdazylo by mi ktos nozka odmachal.

    > ale jak puszce machnę nogą to następnego już nie przepuści
    > bo pomyśli że go "olewam":)

    Ano wlasnie. A tam nawet Goldasem pojada kanionem.

    --
    Glub
    SW-T400

  • 6. Data: 2012-01-05 07:17:07
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Glub napisał(a):
    > Jeszcze sie nie zdazylo by mi ktos nozka odmachal.

    u nas w Krakowie w tramwajach sie to stosuje, od razu poznac ze motocyklista

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead