  • 1. Data: 2009-05-05 15:27:27
    Temat: Bractwo Suzuki - poszukuje rekomendatora ;)))
    Od: "Darek F." <f...@w...pl>

    Witam

    Chcialbym zapisac sie do Bractwa Suzuki no ale potrzebuje kogos kto mnie
    rekomenduje - (a propos, dziwne obyczaje, jakis KKK?)

    Moglbym ktos?

    Pozdrawiam
    Darek F., B-stok
    B12 '01

  • 2. Data: 2009-05-05 16:02:30
    Temat: Re: Bractwo Suzuki - poszukuje rekomendatora ;)))
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Darek F." <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Chcialbym zapisac sie do Bractwa Suzuki no ale potrzebuje kogos kto mnie
    > rekomenduje - (a propos, dziwne obyczaje, jakis KKK?)
    >
    > Moglbym ktos?

    Ze tak zapytam: Po co się zapisuje do takiego bractwa?
    Bytam bo nie wiem.

    Wojtek

  • 3. Data: 2009-05-05 16:06:27
    Od: "Darek F." <f...@w...pl>

    Użytkownik "Alti" napisał

    > Ze tak zapytam: Po co się zapisuje do takiego bractwa?
    > Bytam bo nie wiem.
    >
    > Wojtek

    Pomyslalem, ze skoro zanabylem B12 to bedzie to logiczne wyjscie ?
    No a teraz to mnie zbiles z tropu... ;)))

    Jakies kontrpropozycje?

    Pozdrawiam
    Darek F., B-stok
    B12 '01

  • 4. Data: 2009-05-05 16:10:37
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    > Użytkownik "Alti" napisał

    > Pomyslalem, ze skoro zanabylem B12 to bedzie to logiczne wyjscie ?

    Mam pralkę siemensa w łazience i nawet się nie orientowałem czy jest może
    jakieś bractwo siemensa.

    > No a teraz to mnie zbiles z tropu... ;)))
    >
    > Jakies kontrpropozycje?

    FLAMETIRES, czy jak to tam było?

    Wojtek

  • 5. Data: 2009-05-05 16:40:36
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    Jak koscielnemu szepniesz na ucho: "Ja z bractwa", to od razu odsuwa tacę...
    ;-(

    Zdroofka Johnny

  • 6. Data: 2009-05-05 17:30:34
    Od: "Swiety Jimmie" <k...@N...gazeta.pl>

    Darek F. <f...@w...pl> napisał(a):

    > Witam
    >
    > Chcialbym zapisac sie do Bractwa Suzuki no ale potrzebuje kogos kto mnie
    > rekomenduje - (a propos, dziwne obyczaje, jakis KKK?)

    Dziwne to dla mnie jest jak ktos chce wstapic do
    stowarzyszenia/bractwa/klubu/czegos-w-tym-stylu, ktorego obyczaje wydaja mu
    sie dziwne.

    Jimmie

  • 7. Data: 2009-05-05 18:41:16
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    > Witam
    >
    > Chcialbym zapisac sie do Bractwa Suzuki no ale potrzebuje kogos kto mnie
    > rekomenduje - (a propos, dziwne obyczaje, jakis KKK?)

    Gorzej ze jak kupisz Yamahe to bedziesz pewnie potrzebowal kogos kto Cie od
    nich wyprowadzi ?
    Znaczy sie, wyprowadzajacego ?

    pozdrawiam, leszek

  • 8. Data: 2009-05-05 18:58:50
    Od: "Jansun" <j...@w...pl>

    Moze zamiast Bractwa Suzuki zaproponuje forum Polish Bandit Crew - jak sama
    nazwa wskazuje jest to zrzeszenie milosnikow Banditow.
    Sam czasem udzielam się na tym forum i bardzo sobie chwale atmosfere oraz
    wiedze i życzliwość innych uzytkownikow

    Pozdrawiam - Jansun

  • 9. Data: 2009-05-05 20:58:15
    Od: " " <j...@N...gazeta.pl>

    > Moze zamiast Bractwa Suzuki zaproponuje forum Polish Bandit Crew

    czy istnieje Polish Intruder Crew ?
    (w sumie to nie wiem czy pytam sie na serio, czy wrecz przeciwnie)

    --
    pozdr
    janku

  • 10. Data: 2009-05-05 22:01:59
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik napisał :
    > czy istnieje Polish Intruder Crew ?
    > (w sumie to nie wiem czy pytam sie na serio, czy wrecz przeciwnie)

    A Polish Inline Four Club ?
    (też nie wiem czy serio)
    --
    PZDR