  • 1. Data: 2010-07-20 21:23:21
    Temat: Brak reakcji na pętli indukcyjunej
    Od: souti <a...@o...pl>

    Są takie skrzyżowania, że motocykl nie wywołuje reakcji pętli indukcyjnej.
    I stoi, czeka, czeka...
    Co wtedy robicie?

    --
    souti

  • 2. Data: 2010-07-20 21:38:36
    Temat: Re: Brak reakcji na pętli indukcyjunej
    Od: n...@s...com

    On Tue, 20 Jul 2010 21:23:21 +0000 (UTC), souti <a...@o...pl> wrote:

    >Są takie skrzyżowania, że motocykl nie wywołuje reakcji pętli indukcyjnej.
    >I stoi, czeka, czeka...
    >Co wtedy robicie?

    Lamiemy prawo.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 3. Data: 2010-07-20 21:42:44
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 20 Lip, 23:23, souti <a...@o...pl> wrote:
    > Są takie skrzyżowania, że motocykl nie wywołuje reakcji pętli indukcyjnej.
    > I stoi, czeka, czeka...
    > Co wtedy robicie?

    Jedziemy.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2010-07-20 22:09:12
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    W dniu 2010-07-20 23:23, souti pisze:
    > Są takie skrzyżowania, że motocykl nie wywołuje reakcji pętli indukcyjnej.
    > I stoi, czeka, czeka...
    > Co wtedy robicie?

    http://www.piomay.riders.pl/art/20031100_petlet.html

    pare lat juz ma, ale nadal aktualne

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 5. Data: 2010-07-21 00:29:24
    Od: marider <m...@g...pl>

    souti pisze:
    > Są takie skrzyżowania, że motocykl nie wywołuje reakcji pętli indukcyjnej.
    > I stoi, czeka, czeka...
    > Co wtedy robicie?

    Rozgladam sie, i jak nie ma policji w poblizu, to jade ;D Wk... mnie
    stanie 20 min na kretynskich swiatlach (zwlaszcza po nocy).

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn20 + dodatki

  • 6. Data: 2010-07-21 06:39:35
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-07-21 00:09, Piotr May pisze:

    > http://www.piomay.riders.pl/art/20031100_petlet.html
    >
    > pare lat juz ma, ale nadal aktualne

    no ale że jaki wniosek z Pańskiego artykułu? Stojąc na pętli wyjąć
    smartfona, wyklikać mejla do ZDM, i czekać aż zmienią? ;-)

    --
    pozdr, pj
    ostatnio gsx1300r

  • 7. Data: 2010-07-21 06:50:35
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    W dniu 2010-07-21 08:39, (pj) pisze:

    > no ale że jaki wniosek z Pańskiego artykułu? Stojąc na pętli wyjąć
    > smartfona, wyklikać mejla do ZDM, i czekać aż zmienią? ;-)

    Niekoniecznie stojac na pasach. Powiadomic miejscowmy ZDM w jakikolwiek
    sposob. Samo przejechanie na czerwonym jest srodkiem doraznym, a
    przeciez chodzi o rozwiazanie problemu. Czyz nie ?

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 8. Data: 2010-07-21 06:57:34
    Od: Arni <a...@n...spam>

    souti pisze:
    > Są takie skrzyżowania, że motocykl nie wywołuje reakcji pętli indukcyjnej.
    > I stoi, czeka, czeka...
    > Co wtedy robicie?

    Sprzedajemy plastika i kupujemy porządny, metalowy motocykl? ;)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 9. Data: 2010-07-21 07:13:05
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    [...]

    Samo przejechanie na czerwonym jest srodkiem doraznym, a
    > przeciez chodzi o rozwiazanie problemu. Czyz nie ?

    Zgadzam sie z przedmówca w ogólności, aczkolwiek odnosze wrazenie, ze
    pytającego bardziej to DORAZNE rozwiązanie interesowało. Może chciał
    uspokoić sumienie, ze nie on jeden przejeżdża na czerwonym. Doraźnie
    oczywiscie! :-P

    --
    pozdr, pj
    ostatnio gsx1300r

  • 10. Data: 2010-07-21 08:22:14
    Od: Asmodeusz <c...@t...idx.tenwyraztnij.pl>

    W dniu 2010-07-20 23:23, souti pisze:
    > Są takie skrzyżowania, że motocykl nie wywołuje reakcji pętli indukcyjnej.
    > I stoi, czeka, czeka...
    > Co wtedy robicie?

    Czekam na czerwone dla drogi "poprzeczniej" i jadę. W końcu sygnalizacja
    jest popsuta, a skoro tak to nie mam możliwości się do niej stosować.