  • 21. Data: 2016-08-21 11:56:36
    Temat: Re: Bramki znikna
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2016-08-19 23:20, Sebastian Biały wrote:
    > Nie, normalni ludzie byli by gdyby sami przyszli z kartką lub wysłali
    > maila na której jest napisane ile zapłacić i do kiedy i byłby tam
    > miluteńki termin za miesiąc.

    a czemu nie za 6 lat? w koncu po wypadku mozna byc w spiaczce.

> [...]
    > komornika po 48h lub naliczać drakońska lichwę. Ty mówisz o państwie
    > "pewno mi anuluja a jak coś to zlicytuja samochód" czyli obywatel musi
    > być w ciągłej niepewności czy czegoś nie jest winien państwu bo inaczej
    > przestawą szczękę skarbówką czy komornikiem jak byle łyse debile. To nie
    > jest *normalne*. A juz na pewno 48h nie jest normalne pod zadnym
    > względem tym bardziej że mogę jechać po autostradzie w celu dotarcia na
    > drugi koniec kontynentu co oznacza że nie mam czasu na pierdoły jak
    > płacenie *teraz*. Zapłace jak wrócę z wakacji. To jest *normalne*.

    jak pisalem - nikt nie broni przedplacic

  • 22. Data: 2016-08-21 12:26:03
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-08-21 11:56, m4rkiz wrote:
    > a czemu nie za 6 lat? w koncu po wypadku mozna byc w spiaczce.

    Ponieważ przecietny mandat płacisz w rownie "krótkich" terminach i jest
    to akceptowalne społecznie. Termi 2 dni jest idiotyczny bo nie da się go
    sensownie uzasadnić.

    > jak pisalem - nikt nie broni przedplacic

    Tak, dokladnie o tym piszę. Żyjesz w ciągłej niepewności czy nie jesteś
    winien kilku E państwu i musiałbyś pewno codziennie latać do okolicznego
    sklepu żeby sprawdzać czy już czy jeszcze. Na tym polega cały myk
    porównania do lichwy i łysych debili. Metody identyczne na pogranicy
    zastraszania i niepewności.

    Nie wszystko co zachodnie jest dobre. Akurat dwudniowy termin regulacji
    długu jest absolutnie nieakceptowaly i mam nadzieje że *nawet* PiSowi to
    do głowy nie strzeli.