  • 1. Data: 2016-08-16 10:20:51
    Temat: zawleczka, pierścień zabezpieczający do szczęk hamulcowych
    Od: uciu <a...@g...com>

    Cześć,

    doradzcie gdzie kupić te "słoneczka" - pierścienie zabezpieczające widoczne po prawej
    stronie:
    https://i.iplsc.com/-/0005T9K6BXS5C9BS-C323-F4.jpg

    Zgubiłem, i nie mogę złożyć szczęk w aucie - mocuje się tym ręczny do szczęki.

    Byłem w 3 sklepach i nigdzie tego nie ma. W zastawach naprawczych tez tego brak.

    Dzięki

  • 2. Data: 2016-08-16 12:07:25
    Od: Kojletjo <k...@j...pl>

    W dniu 16.08.2016 o 10:20, uciu pisze:
> [...]
    > https://i.iplsc.com/-/0005T9K6BXS5C9BS-C323-F4.jpg
    >
    > Zgubiłem, i nie mogę złożyć szczęk w aucie - mocuje się tym ręczny do szczęki.

    Szukaj "pierścienie osadcze KS"

  • 3. Data: 2016-08-20 13:30:05
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "uciu" <a...@g...com> napisał w wiadomości