  • 1. Data: 2005-09-22 11:42:08
    Temat: Brawo porta
    Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka)

    Ladmini SĄ problemem polskiego internetu:

    ruter: host porta.pl
    porta.pl has address 212.244.172.66
    porta.pl has address 10.0.0.3

    Jakby ktoś nie wiedział, na jakim OS to stoi:

    ruter: host -t ns porta.pl
    porta.pl name server dns2.tpsa.pl.
    porta.pl name server win2000srv.porta.pl.
    porta.pl name server ns.tpnet.pl.
    porta.pl name server dns.tpsa.pl.

    Pozdrowienia dla Porty, a ja głupi se od nich drzwi kupiłem i w ten sposób
    Billa Evila wspomogłem ;)

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 2. Data: 2005-09-22 17:48:58
    Temat: Re: Brawo porta
    Od: "Przemek Czerkas" <p.r.z.e.m.e.k.c.@.p.o.c.z.t.a..o.n.e.t..p.l>

    Grzegorz Janoszka napisał:

    > Ladmini SĄ problemem polskiego internetu:
    > ruter: host porta.pl
    [...]
    > Pozdrowienia dla Porty, a ja głupi se od nich drzwi kupiłem i w ten sposób
    > Billa Evila wspomogłem ;)

    Na Twoim miejscu sprawdziłbym dokładniej te drzwi co Ci sprzedali ...
    (hint: http://www.porta.pl/ :-)))

    --
    Pozdr. Przemek

    /* mem_routines.h */
    success = malloc(655360); /* [billg] this should be enough for anybody */

  • 3. Data: 2005-09-22 20:42:21
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Grzegorz Janoszka <G...@s...pro.onet.pl> wrote:

    > Ladmini SĄ problemem polskiego internetu:

    I? Co w związku z tym? Będziesz teraz pisał o każdych głupawych
    konfiguracjach czegokolwiek, istniejących w polskim Internecie?
    Zieeeew.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 4. Data: 2005-09-22 21:55:47
    Od: Dominik 'Rathann' Mierzejewski <d...@u...rangers.eu.org>

    Date: Thu, 22 Sep 2005 11:42:08 +0000 (UTC)
    From: Grzegorz Janoszka
    > Ladmini SĄ problemem polskiego internetu:
    [...]

    pl.pregierz jest piętro niżej.

    R.

    --
    RangersBL: http://dnsbl.rangers.eu.org/
    "I've always wanted to be an executioner, that's why I became a sysadmin."
    -- Jim Howes at news.admin.net-abuse.email

  • 5. Data: 2005-09-27 13:34:00
    Od: Daniel Skrzypkowski <s...@i...pl>

    > Ladmini SĄ problemem polskiego internetu:
    >
    > ruter: host porta.pl
    > porta.pl has address 212.244.172.66
    > porta.pl has address 10.0.0.3

    hmmm, od Ladminow wyzywasz a sam nie sprawdziles ze ci od drzwi
    maja adres www.porta.com.pl a nie www.porta.pl.

    pzdr,
    --
    daniel