  • 1. Data: 2005-09-19 21:49:56
    Temat: chello 1Mbps
    Od: "ren" <a...@p...pl>

    czesc Madrusie
    czy ktos uzywa takiego lacza i moglby sie podzielic wrazeniami?
    do tej pory korzystalam z sdi i szukam tutaj sensownych argumentow za i
    przeciw odnosnie zamiany na chello 1Mbps?
    z sdi jestem zadowolona, funkcjonuje mi bez zarzutu, troche dlugo mi sciaga
    pliki 2Mb ale ujdzie. co zyskam na chello a co strace?

    pzdr
    ren

  • 2. Data: 2005-09-19 21:55:28
    Temat: Re: chello 1Mbps
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    ren pisze:

> [...]
    > z sdi jestem zadowolona, funkcjonuje mi bez zarzutu, troche dlugo mi sciaga
    > pliki 2Mb ale ujdzie. co zyskam na chello a co strace?

    Na Twoim miejscu zmieniłbym na jakiś idsl z tpsa.

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

  • 3. Data: 2005-09-20 06:28:28
    Od: "Mariusz 'Craig' C." <craig_@_ceti.pl>

    Tako rzecze ren <a...@p...pl>:
    > czesc Madrusie

    Kto to Madrus? ;-)

    > czy ktos uzywa takiego lacza i moglby sie podzielic wrazeniami?
    > do tej pory korzystalam z sdi i szukam tutaj sensownych argumentow za i
    > przeciw odnosnie zamiany na chello 1Mbps?

    Mam, nie narzekam. Stracisz możliwość ściągania 'do oporu', bo
    dostaniesz limit 15GB/miesiąc. Na plus fakt, że liczy uczciwie
    (Neostradowy licznik liczy jak mu się podoba). Limit jest liczony od
    pierwszego do końca miesiąca (czyli np. w lutym 28 dni, w lipcu 31). Po
    przekroczeniu limitu przycinają pasmo.
    Zyskasz na pewno na prędkości, na łączu 1Mbit o ile tylko masz skąd
    pociągnąć z tą prędkością, faktycznie jest ten 1Mbit. Łącze w tej
    konfiguracji ma trochę słaby upload, ale i tak 2x taki jak SDI.

    --
    Cybernetic Robotic Android Intended for Gratification
    mailto:craig AT ceti.pl | pgp: 0x0E81A915 | rlu: #376398

  • 4. Data: 2005-09-20 06:29:03
    Od: "Mariusz 'Craig' C." <craig_@_ceti.pl>

    Tako rzecze Neas <n...@n...invalid>:

    > Na Twoim miejscu zmieniłbym na jakiś idsl z tpsa.

    Jest tylko jeden szkopuł - Chello 1Mbit wychodzi sporo taniej.

  • 5. Data: 2005-09-20 07:13:32
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@l...freebsd.lublin.pl>

    Mariusz 'Craig' C. <craig_@_ceti.pl> wrote:
    > Mam, nie narzekam. Stracisz możliwość ściągania 'do oporu', bo
    > dostaniesz limit 15GB/miesiąc.

    Na SDI przy sciaganiu do oporu przez caly miesiac, zdazysz sciagnac
    nieco ponad 30 GB. Czyli wcale nie tak duzo wiecej... ;)

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 6. Data: 2005-09-20 10:31:01
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Mariusz 'Craig' C. pisze:

    > Jest tylko jeden szkopuł - Chello 1Mbit wychodzi sporo taniej.

    Co Ty porównujesz? Chello ma limity miesięczne i inne ograniczenia, nie
    ma stałego IP itd.

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

  • 7. Data: 2005-09-20 10:40:25
    Od: Kajetan Staszkiewicz <v...@t...net>

    Dnia wtorek, 20 września 2005 12:31, Neas napisał(a):

    > Co Ty porównujesz? Chello ma limity miesięczne i inne ograniczenia, nie
    > ma stałego IP itd.

    Ale za to ma normalną sieć a nie tepsiany wynalazek ze wspaniałym dostępem
    między innymi do sieci uczelnianych itp...

    --
    | pozdrawiam / greetings | powered by Trustix, Gentoo and FreeBSD |
    | Kajetan Staszkiewicz | JID: v...@c...pl |

  • 8. Data: 2005-09-20 11:17:12
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Kajetan Staszkiewicz pisze:

    > Ale za to ma normalną sieć a nie tepsiany wynalazek ze wspaniałym dostępem
    > między innymi do sieci uczelnianych itp...

    Korzystałes kiedyś z idsl?

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

  • 9. Data: 2005-09-20 11:40:59