  • 1. Data: 2012-09-07 19:09:57
    Temat: Budka telefoniczna i telegrosik
    Od: s...@t...pl

    Czy da się zadzwonić przez telegrosik z takiego srebrnego aparatu
    http://publitel.pl/ctpi.png tzw. "jajko"
    Chodzi mi czy po wybraniu numeru 800... nie blokuje się klawiatura i mozna tonowo
    wprowadzic pin i numer do którego się dzwoni
    (z żółtego http://publitel.pl/xaf.png da się, ale z powyższego nie wiem, ktoś
    próbował?).

  • 2. Data: 2012-09-08 00:05:01
    Temat: Re: Budka telefoniczna i telegrosik
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 7 Sep 2012 10:09:57 -0700 (PDT), s...@t...pl wrote:

> [...]
    >Chodzi mi czy po wybraniu numeru 800... nie blokuje się klawiatura i mozna tonowo
    wprowadzic pin i numer do którego się dzwoni

    jak blokuje, to polutuj sobie koder DTMF. Jakies 20 lat temu to
    kupilem sobie taki w sklepie i uzywalem do odsluchiwania automatycznej
    sekretarki.

    73

    --
    ThinkXtra