  • 1. Data: 2012-03-11 08:04:10
    Temat: Burchle na lakierze od temperatury.
    Od: "Dariusz Zaręba" <m...@g...pl>

    Witam.

    Od kilku lat jestem posiadaczem Hondy XX z 99 r. Honda miała malowaną
    prawą owiewkę. Z moich obserwacji wynika ze mogło to być malowane sprejem,
    chociaż kolor nie odbiegał od oryginału. Pewnego pięknego dnia na Litwie źle
    postawiłem moją hondę i położyła się na prawą stronę. Lakier się trochę
    porysował, a śruba od pokrywy impulsatora zrobiła dziurę w owiewce. Dałem to
    do pomalowania dla lakiernika, który na co dzień maluje samochody. Owiewkę
    pomalował, dorobiłem naklejkę i śmigałem około roku. Wracając z zakończenia
    sezonu 2011 zatrzymałem się na chwilę i gapię się na tą moją Hondę i co
    widzę, a no to że lakier na owiewce w okolicach chłodnicy i kolektorów
    wydechowych połuszczył się, odstał od owiewki i porobiły się burchle. I
    pytanie, dlaczego, czy mój lakiernik dał ciała i czegoś nie dopatrzył?
    Podkład, przygotowanie powierzchni farba? Owiewka została pomalowana jeszcze
    raz przez tego samego lakiernika, od środka wykleiłem wszystko folją
    aluminiową zakupioną w sklepie motoryzacyjnym. Czy sytuacja może się
    powtórzyć?

    Pozdrawiam...

    6956 (20120310) __________

  • 2. Data: 2012-03-11 08:37:22
    Temat: Re: Burchle na lakierze od temperatury.
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Dariusz Zaręba" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > burchle.

    http://www.sjp.pl/purchle

    Jest tu taki domorosły sutener. Mawerik sie nazywa. Maluje ludziom gołe baby
    za pieniądze. Pewnie zaraz się sam zgłosi.

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2012-03-11 08:40:55
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-03-11 09:37, Grzybol pisze:

    > http://www.sjp.pl/purchle

    No tez mnie te burchle w oczy bolaly

    > Jest tu taki domorosły sutener.

    Domorosly ? Czyli sa jednak jakies szkoly dla sutenerow ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 4. Data: 2012-03-11 08:42:12
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
    news:jjhof0$m8l$1@inews.gazeta.pl... W dniu 2012-03-11 09:37, Grzybol pisze:
    > No tez mnie te burchle w oczy bolaly
    > Domorosly ? Czyli sa jednak jakies szkoly dla sutenerow ?

    Dzisiaj jak płacisz, to szkołę masz jaką chcesz:-)

    --
    Grzybol

  • 5. Data: 2012-03-11 09:55:25
    Od: "Dariusz Zaręba" <m...@g...pl>

    http://pl.wiktionary.org/wiki/burchel

    6956 (20120310) __________

  • 6. Data: 2012-03-11 11:22:07
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > http://pl.wiktionary.org/wiki/burchel

    Ale co Ty mi tu pokazujesz? W wikipedii możesz se mieć i Xionc i Hój i
    Bizda...

    --
    Grzybol

  • 7. Data: 2012-03-11 20:43:12
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    http://poradnia.pwn.pl/lista.php?id=63
    Anachronizm, na smochód mówisz automobil? :P

    --

    morghul

  • 8. Data: 2012-03-12 16:06:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 11 Mar 2012 12:22:07 +0100 osobnik zwany Grzybol
    wystukał:

    no to pokaż gdzie są

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 9. Data: 2012-03-12 19:01:51
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > Dnia pięknego Sun, 11 Mar 2012 12:22:07 +0100 osobnik zwany Grzybol
    > wystukał:
    > no to pokaż gdzie są

    A w tupie...

    --
    Grzybol

  • 10. Data: 2012-03-13 09:13:06
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 12 Mar 2012 20:01:51 +0100 osobnik zwany Grzybol
    wystukał:

    > A w tupie...

    i cała Twoja argumentacja