  • 1. Data: 2012-03-10 17:19:45
    Temat: V-ROD awaryjnosc itp
    Od: Jan Kowalski <c...@g...com>

    Witka,
    Od czsu do czsu sie udzielalem na grupie (raczej pytajac niz
    odpowiadajac ;) ) pod nickiem Laphroaig. Cos mi sie pop... w
    ustawieniach i nie moge uzyc tego starego konta. Ale do rzeczy ( a
    wlasciwie do Kuczu ;) ).
    Od 3 lat jezdze sportsterem i pomyslalem, ze czas sie przesiasc na cos
    wiekszego. W moich planach zawsze lezal street bob albo v-rod. No i
    trafia sie okazja nabycia v-rod'a.
    Moto jest krajowe, z 2003r. ok 25kkm, bezwypadkowy, serwisowany.
    No i pytanie dla znawcow tych motocykli. Jak jest z awaryjnoscia tygo
    modelu przy zalozeniu, ze powyzsze dane sa prawdziwe? Czy kupujac 9-
    letnie moto z takim ( w sumie niewielkim) przebiegiem nalezy
    spodziewac sie jakis typowych usterek?

    --
    pozdr
    Wojtek

  • 2. Data: 2012-03-10 18:16:50
    Temat: Re: V-ROD awaryjnosc itp
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-03-10 18:19, Jan Kowalski pisze:

    > Moto jest krajowe, z 2003r. ok 25kkm, bezwypadkowy, serwisowany.

    Bezwypadkowy ? Ma komplet emblematow rocznicowych ? Jaki kolor ?

> [...]
    > modelu przy zalozeniu, ze powyzsze dane sa prawdziwe? Czy kupujac 9-
    > letnie moto z takim ( w sumie niewielkim) przebiegiem nalezy

    V-Rod sie nie psuje. Niedlugo bedziesz musial wymienic pasek napedowy,
    tak dla swietego spokoju. I przygotuj sie ze wymiana swiec zaplonowych w
    tym modelu to koszmar. Reszta, jesli nie byl katowany i/lub po mocnym
    crashu, nie bedzie sprawiac problemow. No chyba ze Ci immobilizer
    zdurnieje, o ile to naprawde wersja HDI i go ma na pokladzie.

    Stajac przed wyborem FXDB albo V-Rod ja bym bral StreetBoba. Ale kazdy
    kupuje co lubi.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 3. Data: 2012-03-10 18:18:37
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 03/10/2012 07:16 PM, Kuczu wrote:

    > Ma komplet emblematow rocznicowych ?

    Z ciekawości - a co to?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2012-03-10 18:30:57
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-03-10 19:18, AZ pisze:

    > Z ciekawości - a co to?

    w roku 2003 firma obchodzila 100 lecie. Z tej okazji wszystkie modele w
    tym roczniku sa rocznicowe. Poznac to po licznych specjalnych
    emblematach ktore nowe sa praktycznie nie do kupienia. Jesli motocykl z
    tego rocznika jest naprawde bezwypadkowy to musi miec komplet takich
    emblematow. Jezeli ktoregos nie ma to bylo cos kombinowane. Lakier tez
    jest specjalny w tych rocznikach i od razu widac czy motocykl byl
    malowany czy nie. Na przyklad wiele modeli wychodzilo ze specjalnymi
    naklejanymi paskami na ktorych jest mikrodruk. Naklejki sa nie do
    podrobienia (aczkolwiek kupowalem kiedys w USA calkiem niezle repliki).
    Tak wiec w tym roczniku od razu poznac jakiekolwiek kombinacje.
    BTW. Srebrne V-rody nie byly w ogole lakierowane. Srebrny kolor to
    szczotkowane aluminium, dodatkowo pokrywa airboxa jest robiona z dwoch
    warstw blachy i nie da sie tego wyklepac bez sladu. W ogole w tym
    motocyklu wszystkie oslony sa z aluminiowej blachy a nie z plastiku jak
    w japonskich podrobach ;)

  • 5. Data: 2012-03-10 19:26:23
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-03-10 19:30, Kuczu pisze:

    > w roku 2003 firma obchodzila 100 lecie. Z tej okazji wszystkie modele w
    > tym roczniku sa rocznicowe. (...)

    Z tego, co piszesz - zrobili wszystko, żeby maksymalnie utrudnić
    naprawienie takiego rocznicowego egzemplarza. Dlaczego? Harleje się nie
    wywracają?

  • 6. Data: 2012-03-10 19:33:23
    Od: duddits <p...@R...tv>

    W dniu 2012-03-10 20:26, Marcin N pisze:
    > Dlaczego? Harleje się nie wywracają?

    Nie. Podobnie jak na każdym innym motocyklu: wywracają się motocykliści,
    którzy nimi jeżdżą :)

    --
    [GoMoto.TV]
    Faceci na kanapach

  • 7. Data: 2012-03-10 19:34:34
    Od: Monster <a...@o...pl>

    > Z tego, co piszesz - zrobili wszystko, żeby maksymalnie utrudnić
    > naprawienie takiego rocznicowego egzemplarza. Dlaczego? Harleje się nie
    > wywracają?

    Tylko czasem,przy nieumiejętnym mocowaniu na lawecie:-P

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 8. Data: 2012-03-10 19:42:28
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 03/10/2012 08:26 PM, Marcin N wrote:

    > Z tego, co piszesz - zrobili wszystko, żeby maksymalnie utrudnić
    > naprawienie takiego rocznicowego egzemplarza. Dlaczego? Harleje się nie
    > wywracają?

    Jak mocuje się je z głową na przyczepce to nie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2012-03-10 19:43:37
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    > Z tego, co piszesz - zrobili wszystko, żeby maksymalnie utrudnić
    > naprawienie takiego rocznicowego egzemplarza. Dlaczego? Harleje się nie
    > wywracają?

    Oczywiscie mozesz naprawiac i kupic oryginalne rocznicowe elementy. Tyle
    ze aby je kupic w salonie musisz okazac dokumenty ze posiadasz wlasnie
    rocznicowy model i slono zaplacic. Utrudnienia sa po to aby motocykle z
    tego rocznika byly unikalne i aby nie pokazywaly sie podrobki. To samo
    jest z seria HD CVO czyli Custom Vehicle Operation. Ale podobnie jest w
    przypadku limitowanych wersji innych marek, na przyklad Gixxera
    robionego na 25 lecie modelu przez Yoshimure.

  • 10. Data: 2012-03-10 19:43:54
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-03-10 20:34, Monster pisze:

    > Tylko czasem,przy nieumiejętnym mocowaniu na lawecie:-P

    tak