  • 1. Data: 2014-07-01 21:45:33
    Temat: Burmistrz odwolal komendanta za zdjecie na lawecie.
    Od: K <...@...c>

    http://www.tvn24.pl/przejechal-sie-na-lawecie-komend
    ant-strazy-miejskiej-odwolany-czuje-sie-kozlem-ofiar
    nym,445292,s.html

    i slucham wypowiedzi tego idioty i utwierdza mnie to tylko w
    przekonaniu, jakich totalnych impotentow umyslowych zatrudnia sie w
    SM/SW. no co za kurwa debil.

  • 2. Data: 2014-07-01 21:54:43
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-07-01 21:45, K pisze:
> [...]
    >

    > i slucham wypowiedzi tego idioty i utwierdza mnie to tylko w
    > przekonaniu, jakich totalnych impotentow umyslowych zatrudnia sie w

    Strasznie to merytoryczne
    Mam nadzieję, że sąd pracy przywróci stosunek pracy komendantowi (sam
    byłem za odwołaniem SM).
    Mamy prawo jakie mamy, właściciel (posiadacz) pojazdu ma zasrany
    obowiązek wiedzieć komu pojazd powierzył.
    Właściciel wił się i migał, stąd sprawa w sądzie.
    Nie mógł (nawet telefonicznie) poinformować, że powierzył pojazd
    ubezpieczalni/lawieciarzowi?

  • 3. Data: 2014-07-01 22:07:34
    Od: K <...@...c>

    W dniu 01-07-2014 21:54, Baczek pisze:
> [...]
    > Właściciel wił się i migał, stąd sprawa w sądzie.
    > Nie mógł (nawet telefonicznie) poinformować, że powierzył pojazd

    jestes krewnym komendanta czy trolujesz?

  • 4. Data: 2014-07-01 22:33:55
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 01.07.2014 21:45, K pisze:
> [...]
    >

    > i slucham wypowiedzi tego idioty i utwierdza mnie to tylko w
    > przekonaniu, jakich totalnych impotentow umyslowych zatrudnia sie w

    Biedny ten komendant :P. Ja rozumiem, automaty nikt nie czyta, wysyłają,
    ale kiedy gośc im odpisuje, to ktoś to już przeczytać musi. Skoro nie
    potrafi dobrać sobie podwładnych tak, aby myśleli to głową zapłacić musi
    on. Chociaż sądzę, że burmistrzowi się głupio zrobiło i gdyby nie media,
    sam by palcem nie ruszył.

    --
    anacron
    aba/

  • 5. Data: 2014-07-01 23:15:57
    Od: K <...@...c>

    W dniu 01-07-2014 22:33, anacron pisze:
> [...]
    > potrafi dobrać sobie podwładnych tak, aby myśleli to głową zapłacić musi
    > on. Chociaż sądzę, że burmistrzowi się głupio zrobiło i gdyby nie media,

    no ja bym zrobil taki eksperyment: przybil do drzewa tablice
    rejestracyjna w polu widzenia FR... najlepiej 'duplikat' tablicy
    lokalnego komendanta. mysle ze lokalna jednostka SM/SW moglaby wpasc
    niekontrolowana petle :)

  • 6. Data: 2014-07-01 23:16:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Baczek,

    Tuesday, July 1, 2014, 9:54:43 PM, you wrote:

> [...]
    > byłem za odwołaniem SM).
    > Mamy prawo jakie mamy, właściciel (posiadacz) pojazdu ma zasrany
    > obowiązek wiedzieć komu pojazd powierzył.

    Pracujesz w straży gminnej/miejskiej?

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2014-07-01 23:25:44
    Od: ToMasz <t...@p...fm>

    > Biedny ten komendant :P. Ja rozumiem, automaty nikt nie czyta, wysyłają,
    > ale kiedy gośc im odpisuje, to ktoś to już przeczytać musi.
    nie musi. ja a właściwie my z żoną napisaliśmy że na trasie 650km
    zmienialiśmy się wielokrotnie więc nie wiemy kto kierował, ze zdjęcia
    nic nie widać, mandat przyjmujemy, ale to raczej żona kierowała.
    ODpisali że ma się zgłosić za oszustwo w zeznaniu bo kierowca na ich
    fotografi ma widoczne wasy...
    Tak więc nie czytają, robią z siebie błaznów. gdybym wtedy miał
    dzisiejsza wiedzę, oddałbym sprawę do sądu, chociażby dla satysfakcji
    wygranej sprawy

    ToMasz

  • 8. Data: 2014-07-01 23:25:56
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-07-01 23:15, K pisze:
> [...]
    > rejestracyjna w polu widzenia FR... najlepiej 'duplikat' tablicy
    > lokalnego komendanta. mysle ze lokalna jednostka SM/SW moglaby wpasc

    Ale jeszcze do FR trzeba podejść z kamertonem, aby tenże FR zrobił fotkę
    temu "pędzącemu" drzewu ;)

    Ale pomysł ciekawy na pobicie "ich" ich własną bronią: zrobić spis
    tablic rejestracyjnych różnych "urzędasów" i z kopiami tychże tablic
    przyczepionymi do samochodów zrobić rajdy na FR ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 9. Data: 2014-07-01 23:36:56
    Od: K <...@...c>

    W dniu 01-07-2014 23:25, Adam pisze:

> [...]
    > tablic rejestracyjnych różnych "urzędasów" i z kopiami tychże tablic
    > przyczepionymi do samochodów zrobić rajdy na FR ;)

    no mi chodzi wlasnie o to, zeby przejezdzajacy samochod zostal uchwycony
    ze swoja tablica + tablica przyczepiona do drzewa/slupa/czegokolwiek.
    to jest idealna sytuacja dla tego debila z czerska i jego podwladnych.

  • 10. Data: 2014-07-02 00:21:16
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2014-07-01 21:54, Baczek pisze:

    > Mamy prawo jakie mamy, właściciel (posiadacz) pojazdu ma zasrany
    > obowiązek wiedzieć komu pojazd powierzył.

    Co to znaczy "obowiązek wiedzieć", w jaki sposób sąd może ustalić czy
    obowiązek jest dopełniany (biopsja tkanki mózgowej?) i jakie są kary za
    niedopełnienie tego obowiązku?