  • 1. Data: 2014-07-01 23:24:38
    Temat: bez rejestratora ciężkie do udowodnienia
    Od: depros <d...@g...com>

    bez rejestratora ciężkie do udowodnienia

    https://www.youtube.com/watch?v=y5s8vFBIZO4
    http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/3491937,wrocl
    aw-wypadek-na-ul-legnickiej-volkswagen-dachowal-foto
    ,2,id,t,sg.html#galeria-material

  • 2. Data: 2014-07-02 00:20:46
    Temat: Re: bez rejestratora ciężkie do udowodnienia
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** depros pisze tak:

    > bez rejestratora ciężkie do udowodnienia

    tak patrzę co go tak podbiło

    http://youtu.be/VQyL8fYiEnE

    --
    Piter

    golf - nic nie póka nic nie stóka

  • 3. Data: 2014-07-02 08:21:08
    Od: "semi" <s...@b...com.pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości

    > tak patrzę co go tak podbiło

    Prędkość go podbiła.

    A swoją drogą powinni ukarać ścigającego się Passata z motocyklem. Gdyby nie
    ten wyścig tej sytuacji pewnie by nie było.

  • 4. Data: 2014-07-02 10:06:09
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2014-07-02 00:20:46 niejaki PiteR napisał:

    > tak patrzę co go tak podbiło

    tylne koło ofiary (honda/mazda?)

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 5. Data: 2014-07-02 10:45:21
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > tylne koło ofiary (honda/mazda?)

    Ofiary - w jakim sensie?
    WOJO

  • 6. Data: 2014-07-02 10:47:38
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2014-07-02 10:45, WOJO pisze:

    > Ofiary - w jakim sensie?
    > WOJO

    Sprawcy, nie ofiary. Ewidentne zajechanie drogi.

  • 7. Data: 2014-07-02 10:48:54
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 02 Jul 2014 08:21:08 +0200 osobnik zwany semi napisał:

    > A swoją drogą powinni ukarać ścigającego się Passata z motocyklem. Gdyby
    > nie ten wyścig tej sytuacji pewnie by nie było.

    a gdzie Ty tam widzisz wyścig?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2014-07-02 10:55:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "depros" napisał w wiadomości
> [...]
    >http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/3491937,wroc
    law-wypadek-na-ul-legnickiej-volkswagen-dachowal-fot

    Ale czego udowodnienia - zajechania drogi, czy braku zajechania ...
    gdyby ten z tylu jechal przepisowe 50 :-)

    J.

  • 9. Data: 2014-07-02 11:11:05
    Od: "semi" <s...@b...com.pl>

    > a gdzie Ty tam widzisz wyścig?

    A widzisz tam przepisową prędkość ?

  • 10. Data: 2014-07-02 11:13:15
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 02 Jul 2014 11:11:05 +0200 osobnik zwany semi napisał:

    > A widzisz tam przepisową prędkość ?

    nie odpowiedziałeś na pytanie