  • 1. Data: 2013-02-04 20:15:43
    Temat: Był ślimak, teraz motyl.
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    http://www.rynekinfrastruktury.pl/artykul/52/1/swiet
    okrzyskie-zgoda-na-budowe-s7-uchylona.html

    "Stowarzyszenie informuje, że decyzja środowiskowa i zgoda na
    realizację inwestycji pozwalały na budowę węzła Skarżysko-Północ na
    obszarze wrażliwym na zanieczyszczenie wód podziemnych oraz
    stanowiącym siedlisko zagrożonego wyginięciem motyla."

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 2. Data: 2013-02-04 21:54:48
    Temat: Re: Był ślimak, teraz motyl.
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-02-04 20:15, jerzu pisze:

> [...]
    > obszarze wrażliwym na zanieczyszczenie wód podziemnych oraz
    > stanowiącym siedlisko zagrożonego wyginięciem motyla."

    Do jasnej... Dzisiaj pokazywali "przeprawy-kładki" dla nietoperzy za
    kupę szmalu. Jeden gość się po prostu zapytał czy ktoś widział chociaż
    jednego nietoperza korzystającego z tego dobrodziejstwa. Przecież toto
    lata :-)

  • 3. Data: 2013-02-04 22:36:08
    Od: "Robbo" <n...@g...com>

    Wpierdalacie się ze swoim betonem i asfaltem w miejsca, gdzie żyją
    zwierzęta, a potem się dziwicie, że ktoś tych zwierząt broni :)

    R.

  • 4. Data: 2013-02-04 22:46:02
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-02-04 22:36, Robbo pisze:
    > Wpierdalacie się ze swoim betonem i asfaltem w miejsca, gdzie żyją
    > zwierzęta, a potem się dziwicie, że ktoś tych zwierząt broni :)
    >
    > R.

    Dzisiaj jakieś wredne ptaszysko zapaskudziło mi ubranie, naruszyło mój
    spokój i naraziło na straty moralne i finansowe.
    A potem się ptaszyska dziwią że je przeganiam ze swojej zagrody :-)

  • 5. Data: 2013-02-04 22:57:31
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 4 Lut, 21:54, z <z...@u...pl> wrote:

> [...]
    > kupę szmalu. Jeden gość się po prostu zapytał czy ktoś widział chociaż
    > jednego nietoperza korzystającego z tego dobrodziejstwa. Przecież toto

    Lata? oj tam, uruchomi sie junijny program nauki korzystania z kladki
    dla nietoperzy i wszyscy beda zadowoleni ;)

    WS

  • 6. Data: 2013-02-05 11:28:59
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-02-04 22:36:08 +0100, "Robbo" <n...@g...com> said:

    > Wpierdalacie

    My?

    > się ze swoim betonem i asfaltem w miejsca, gdzie żyją zwierzęta, a
    > potem się dziwicie, że ktoś tych zwierząt broni :)

    Dawaj opis szałasu, w którym pędzisz bezbetonowy żywot.
    ;-)

    --
    Bydlę

  • 7. Data: 2013-02-05 21:43:27
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-02-05 11:28, Bydlę pisze:

    > My?

    > Dawaj opis szałasu, w którym pędzisz bezbetonowy żywot.
    > ;-)

    Iii tam opis. Adres niech poda. Przyda się dla komitetu z pochodniami. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 8. Data: 2013-02-05 23:50:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 04 Feb 2013 21:54:48 +0100, z napisał(a):
> [...]
    > kupę szmalu. Jeden gość się po prostu zapytał czy ktoś widział chociaż
    > jednego nietoperza korzystającego z tego dobrodziejstwa. Przecież toto

    I jeszcze jedno:

    http://www.poranny.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/201
    21105/AGLOMERACJABIALOSTOCKA/121109925
    http://bialystok.gazeta.pl/bialystok/1,35241,1277185
    1,Most_na_Narwi_w_Zoltkach_do_przebudowy__By_zmiesci
    ly.html

    Most na Narwii w Zoltkach ma byc podniesiony, aby mogly pod nim przechodzic
    losie.
    Tylko ze most ma 4m wysokosci i jest stary - czyli stoi od lat.

    J.

  • 9. Data: 2013-02-06 16:34:50
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-02-05 21:43:27 +0100, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
    <m...@o...pl> said:

    > Iii tam opis. Adres niech poda. Przyda się dla komitetu z pochodniami. ;)

    ,,Widły! Widły! Nie zapominajcie o widłach!"

    --
    Bydlę

  • 10. Data: 2013-02-15 20:02:48
    Od: z <z...@u...pl>

> [...]
    > obszarze wrażliwym na zanieczyszczenie wód podziemnych oraz
    > stanowiącym siedlisko zagrożonego wyginięciem motyla."

    3 mm ślimaki będą ręcznie zbierane i przenoszone. Te przenosiny mogą
    wcale nie być dla nich dobre a także dla innego ekosystemu w którym się
    znajdą :-)
    Może lepiej nie przenosić bo to grozi wyginięciem innych zwierzątek :-)

    A na koniec się okaże że przy tej operacji zdefraudowano kupę szmalu.
    Jak żyć panie premierze jak żyć? :-)