  • 1. Data: 2011-03-31 20:48:38
    Temat: C/C++ a orientacja
    Od: l...@l...lon

    Slyszaliscie, ze wsrod programistów C++ jest (precentowo) 6 raz więcej
    gejów niż wśród programistów C?

    --
    ml

    http://www.archimedes.eu.org/

  • 2. Data: 2011-03-31 21:34:45
    Temat: Re: C/C++ a orientacja
    Od: Zbigniew Malec <a...@i...invalid>

    On 31 Mar 2011 20:48:38 GMT, l...@l...lon wrote:

    > Slyszaliscie, ze wsrod programistów C++ jest (precentowo) 6 raz więcej
    > gejów niż wśród programistów C?

    Nie.

    Zbyszek Malec

  • 3. Data: 2011-04-01 07:23:45
    Od: "Teodor" <t...@w...pl>

    Użytkownik <l...@l...lon> napisał w wiadomości
    > Slyszaliscie, ze wsrod programistów C++ jest (precentowo) 6 raz więcej
    > gejów niż wśród programistów C?
    >
    > --
    > ml
    >
    > http://www.archimedes.eu.org/

    Odpytałem kilkunastu znajomych programistów C++ i każdy z nich z
    obrzydzeniem odpowiedział, że nie spotkał się z kodem pisanym przez gejuf.

    Wygląda na to, że jak wszystkie pedalskie badania opinii publicznej i to
    także jest wzięte z dupy.

  • 4. Data: 2011-04-01 07:26:28
    Od: Paweł Kierski <n...@p...net>

    W dniu 2011-03-31 22:48, l...@l...lon pisze:
    > Slyszaliscie, ze wsrod programistów C++ jest (precentowo) 6 raz więcej
    > gejów niż wśród programistów C?

    To wynik jakiś badań, czy taki zawoalowany comming-out?

    --
    Paweł Kierski
    n...@p...net

  • 5. Data: 2011-04-02 07:47:45
    Od: p...@p...onet.pl

    > Odpytałem kilkunastu znajomych programistów C++ i każdy z nich z
    > obrzydzeniem odpowiedział, że nie spotkał się z kodem pisanym przez gejuf.

    > Wygląda na to, że jak wszystkie pedalskie badania opinii publicznej

    na pewno wsrod programistow c jest
    mniej homofobuf

  • 6. Data: 2011-04-02 07:54:39
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia 31 Mar 2011 20:48:38 GMT, l...@l...lon napisał(a):

    > Slyszaliscie, ze wsrod programistów C++ jest (precentowo) 6 raz więcej
    > gejów niż wśród programistów C?

    Nie slyszalem, ale slyszalem, ze piszesz w C++:)