  • 31. Data: 2012-04-02 23:17:57
    Temat: Re: CBRADIO kanał 19 non stop
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "slavo65" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:58d46cc1-94ca-4bae-

    > A przy okazji wie ktoś może, skąd w PL taka popularnosc CB w
    > "cywilnych" autach?

    w 3 dni dostałem 11 punktów i 500pln. Pierwsze punkty za lekkie piracenie
    (podwójna ciągła) a drugie to mnie wieśniaki ograbiły.
    Więc mam zamiar pojawić się z CB na drodze i nie dac się złapać.

  • 32. Data: 2012-04-02 23:22:35
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    > o tym nie wiedział, nawet bym go nie zauważył. A dzięki CB zwolniłem i
    > wypatrzyłem - szykował się do przebiegnięcia ale zrezygnował.

    hahaha i dlatego wszyscy mają CB. Aby jelenia nie skosić :D

    Fakt, ze o korki dobrze zapytać na trasie, gdy wypadek, objazd. Ale równie
    ważna jest chrona przed policją i innymi którzy czyhają na nasze pieniądze.

    CB jest popularne, ludzie to zakładają a potem szaleją na drogach i są
    bezkarni.

    i ch..j, też będę

  • 33. Data: 2012-04-03 00:21:09
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Arbiter,

    > hahaha i dlatego wszyscy mają CB. Aby jelenia nie skosić :D

    Podałem przykład niemandatowy. Bo faktem jest, że kiedyś średnio
    rocznie było 6-10 punktów i kilkaset PLN a od czasu instalacji CB jest
    0 punktów i 0 PLN.

    > Fakt, ze o korki dobrze zapytać na trasie,

    Nie trzeba pytać - jak dojeżdżasz do korka to z daleka słychać bluzgi.

    > gdy wypadek, objazd. Ale równie ważna jest chrona przed policją i
    > innymi którzy czyhają na nasze pieniądze.
    > CB jest popularne, ludzie to zakładają a potem szaleją na drogach

    Coraz mniej szaleję - z wiekiem kapelusz sam na głowie wyrasta :(

    > i są bezkarni.

    I są.

    > i ch..j, też będę

    A co!

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 34. Data: 2012-04-03 07:38:43
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Sun, 1 Apr 2012 21:48:55 -0700 (PDT), slavo65 napisał(a):

    > Na zachodzie Europy też chyba nie spotyka się prywatnych aut z (drugą)
    > anteną.

    Bo na zachodzie mają DOBRZE rozwiniętą sieć dróg. Jadąc z jednego końca
    kraju na drugi jedziesz autostradą. U nas jedziesz przez wioski gdzie jest
    ograniczenie 50-70 km/h, a wysłańcy budżetu gminy/państwa próbują umilić
    życie.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 35. Data: 2012-04-03 14:11:55
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Arbiter" <n...@h...com> wrote in message

    > hahaha i dlatego wszyscy mają CB. Aby jelenia nie skosić :D\

    Nie. Po to, zeby dowiedziec sie o utrudnieniach na drodze. Jakiekolwiek by
    one nie byly :-P
    A o karetkach pogotowia jadacych tez zawsze mowia.

    > Fakt, ze o korki dobrze zapytać na trasie, gdy wypadek, objazd.

    Od czasu, jak mam zestaw na stale (i nie rzucajacy sie w oczy) w
    samochodzie, wiele razy uniknalem dlugiego postoju w korkach "na miescie". O
    korkach w trasie nie warto mowic, bo to oczywiste - albo sie dowiesz, ze
    lepiej postac, albo podpowiedza Ci jeszcze objazd...

    > Ale
    > równie ważna jest chrona przed policją i innymi którzy czyhają na nasze
    > pieniądze. CB jest popularne, ludzie to zakładają a potem szaleją na
    > drogach i są bezkarni.

    Mylisz pojecia. To ci szalejacy czasem zakladaja CB, a nie zaczynaja szalec
    _po_ zalozeniu CB.

    --
    Axel

  • 36. Data: 2012-04-03 17:08:27
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-04-02 04:48:55 +0000, slavo65 <s...@g...com> said:

    > A przy okazji wie ktoś może, skąd w PL taka popularnosc CB w
    > "cywilnych" autach?

    Bo to ten samechnizm, który powoduje, że wśród "cywilnych" aut bardzo
    popularne są: telefony, spodnie, termosy, radia, drobne, seks
    pozamałżeński, okulary...

    > Jeżdżę sporo osobowym autem zarówno w celach prywatnych jak i
    > służbowych i nigdy się nie złapałem na tym, że "przydałoby si
    > ę CB".

    No i jak ci pomóc?

    --
    Bydlę

  • 37. Data: 2012-04-03 17:10:22
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 2 Apr 2012 23:17:57 +0200, "Arbiter" <n...@h...com>
    wrote:

    >Więc mam zamiar pojawić się z CB na drodze i nie dac się złapać.

    Czasmi jednak i CB nie pomoże. Dwa tygodnie temu, Włoszczowa, 300 zł i
    8 pkt.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 38. Data: 2012-04-03 17:58:16
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Czasmi jednak i CB nie pomoże. Dwa tygodnie temu, Włoszczowa, 300 zł i
    > 8 pkt.

    Jaka ładna miejscowość:)

    Ale juz mi raźniej, ze nie jestem sam w tej niedoli:)

  • 39. Data: 2012-04-03 23:35:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > Jeżdżę sporo osobowym autem zarówno w celach prywatnych jak i
    > służbowych i nigdy się nie złapałem na tym, że "przydałoby się CB".

    No widzisz - patrz na watek "wypadeczek".
    A ja tam jechalem, nie chcialo mi sie CB uruchomic, i utkwilem w tym korku.
    dwa kilometry za zjazdem ..

    > Na zachodzie Europy też chyba nie spotyka się prywatnych aut z (drugą)
    > anteną.

    Ktos to CB wymyslil, przeciez nie Polacy.
    No tak, jeszcze dalej na zachodzie :-)

    J.

  • 40. Data: 2012-04-04 01:59:19
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Sun, 1 Apr 2012 21:48:55 -0700 (PDT), slavo65 wrote:

    > Jeżdżę sporo osobowym autem zarówno w celach prywatnych jak i
    > służbowych i nigdy się nie złapałem na tym, że "przydałoby się CB".

    Z CB jest podobnie jak ze zmywarką w kuchni, automatem w samochodzie, albo
    klimatyzacją w domu czy samochodzie itp. rzeczami.
    Dla kogoś kto tego nie zna wydają się być niepotrzebne, a nawet mające
    więcej wad niż zalet.
    Dla kogoś kto używał - stają się niezbędne.