  • 1. Data: 2010-12-30 12:33:23
    Temat: CC zacina się lewarekbiegów
    Od: "ela" <e...@g...pl>

    CC 704
    W trakcie jazdy zaciął sie lewarek biegów - po wyrzuceniu na luz nie wchodzi
    żaden bieg, wstrzeczny zgrzypi. Po zgaszeniu silnika lewarek chodzi bez
    zarzutu. Gdy włączy sie silnik lewarek znow ani drgnie.
    Co to może być? Kosztona naprawa?

  • 2. Data: 2010-12-30 13:00:41
    Temat: Re: CC zacina się lewarekbiegów
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    W dniu 2010-12-30 12:33, ela pisze:
> [...]
    > żaden bieg, wstrzeczny zgrzypi. Po zgaszeniu silnika lewarek chodzi bez
    > zarzutu. Gdy włączy sie silnik lewarek znow ani drgnie.

    A jak wrzucisz bieg, uruchomisz silnik to sprzeglo dziala? Czy podczas
    rozruchu auto chce wyrywac do przodu/tylu?

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen Xantia

  • 3. Data: 2010-12-30 13:01:01
    Od: Maciek <m...@n...pl>

> [...]
    > żaden bieg, wstrzeczny zgrzypi. Po zgaszeniu silnika lewarek chodzi bez
    > zarzutu. Gdy włączy sie silnik lewarek znow ani drgnie.
    Przy zmianie biegu należy wciskać sprzęgło :->
    Sprzęgło działa?

    Maciek

  • 4. Data: 2010-12-30 13:12:35
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello ela,

> [...]
    > żaden bieg, wstrzeczny zgrzypi. Po zgaszeniu silnika lewarek chodzi bez
    > zarzutu. Gdy włączy sie silnik lewarek znow ani drgnie.

    To raczej sprzęgło a nie lewarek...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 5. Data: 2010-12-30 13:32:00
    Od: "ela" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Przy zmianie biegu należy wciskać sprzęgło :->
    > Sprzęgło działa?
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Maciek

    Sprzęgło dziala bez zarzutu tzn. wciskam sprzęgło i lewarek chodzi przy
    zgaszonym silniku.
    Gdy uruchomie silnik sprzęgło chodzi a lewarek ani drgnie.

  • 6. Data: 2010-12-30 13:36:42
    Od: "ela" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Michał "HoMMeR" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl> napisał
    w wiadomości news:ifhs99$rea$1@news.onet.pl...

    > A jak wrzucisz bieg, uruchomisz silnik to sprzeglo dziala? Czy podczas
    > rozruchu auto chce wyrywac do przodu/tylu?

> [...]

    Tak. sprzęgło działa.
    Uruchamiam przy wciśnietym sprzęgle i lewarek na luzie. Silnik sie uruchomi
    ale bieg nie wejdzie.
    Gasze wiec silnik, wciskam sprzęgło włączam już bez problemu jedynke i tak
    pozostawiam samochod.
    Po jakiejs godzinie próbowałam uruchomic - i jak wyżej.

  • 7. Data: 2010-12-30 13:43:12
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    W dniu 2010-12-30 13:36, ela pisze:
> [...]
    > ale bieg nie wejdzie.
    > Gasze wiec silnik, wciskam sprzęgło włączam już bez problemu jedynke i tak
    Ok, ale po ostatnim kroku, wcisnij znow sprzeglo i _uruchom_ silnik.
    Prawdopodobnie podczas proby uruchomienia auto bedzie chcialo wyrwac do
    przodu/tylu, a to bedzie znaczyc jedno: sprzeglo do naprawy.

  • 8. Data: 2010-12-30 13:46:50
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    W dniu 2010-12-30 13:43, "Michał \"HoMMeR\" Paszek" pisze:
    > Ok, ale po ostatnim kroku, wcisnij znow sprzeglo i _uruchom_ silnik.
    > Prawdopodobnie podczas proby uruchomienia auto bedzie chcialo wyrwac do
    > przodu/tylu, a to bedzie znaczyc jedno: sprzeglo do naprawy.

    PS.
    Sprobuj na zgaszonym silniku wlaczyc bieg bez wcisnietego sprzegla -
    ciekawostka, tez sie da. Dlatego sprawdz dokladnie tak, jak napisalem wyzej.

  • 9. Data: 2010-12-30 14:15:58
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-12-30 13:32, ela pisze:
    > Sprzęgło dziala bez zarzutu tzn. wciskam sprzęgło i lewarek chodzi przy
    > zgaszonym silniku.
    Na zgaszonym silniku to biegi wchodzą bez problemu i bez sprzęgła.

    Maciek

  • 10. Data: 2010-12-30 14:26:36
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello ela,

    > wchodzi

    > Tak. sprzęgło działa.

    Na jakiej podstawie tak twierdzisz?

    > Uruchamiam przy wciśnietym sprzęgle i lewarek na luzie.

    Spróbuj uruchomić przy wrzuconej jedynce. Tylko prawa noga na hamulcu,
    żeby nie odjechał!

    > Silnik sie uruchomi ale bieg nie wejdzie.

    Objaw zepsutego sprzęgła.

    > Gasze wiec silnik, wciskam sprzęgło włączam już bez problemu jedynke i tak
    > pozostawiam samochod.
    > Po jakiejs godzinie próbowałam uruchomic - i jak wyżej.

    Jaki masz naturalny kolor włosów?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl