  • 1. Data: 2010-12-30 12:37:43
    Temat: [X-post] Jak tam Kubalonka?
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    Witam!

    Czy ktoś z Was jechał może ostatnio DW 941 i może powiedzieć w jakim jest
    stanie? Czy ta droga jest utrzymywana na biało w zimie? Byłem tam rok temu
    początkiem stycznia i była biała, ale to wynikało pewnie ze znacznych
    opadów, jakie się dokonywały, kiedy tam byłem.

    Crosspost na pl.rec.gory i pl.misc.samochody
    FUT - PMS

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 2. Data: 2010-12-30 12:45:25
    Temat: Re: [X-post] Jak tam Kubalonka?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m...@g...com>
    napisał w wiadomości news:7onwl11o5abm$.dlg@pedaluje.ile.moze...
    > Witam!
    >
    > Czy ktoś z Was jechał może ostatnio DW 941 i może powiedzieć w jakim jest
    > stanie? Czy ta droga jest utrzymywana na biało w zimie?

    Od lat tam jest na biało.

  • 3. Data: 2010-12-30 14:14:42
    Od: daro <d...@o...pl>

    > Od lat tam jest na biało.

    Potwierdzam, wczoraj wróciłem z Jaworzynki (Koniaków) drogi są tam
    utrzymane na biało i co ciekawe na takiej drodze jest dobra przyczepność.
    --
    d.

  • 4. Data: 2010-12-30 15:13:18
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 30 Dec 2010 12:45:25 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Od lat tam jest na biało.

    W zeszłym roku nie było.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 5. Data: 2010-12-30 17:23:12
    Temat: Re: Jak tam Kubalonka?
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 30 Gru, 14:14, daro <d...@o...pl> wrote:
    > Potwierdzam, wczoraj wr ci em z Jaworzynki (Koniak w) drogi s tam
    > utrzymane na bia o i co ciekawe na takiej drodze jest dobra przyczepno .

    Trochę śniegu zejdzie i będzie lodzik ;)