  • 1. Data: 2011-06-21 10:28:45
    Temat: Canon 1100D opinie
    Od: "MOST" <g...@w...pl>

    Stało się, kupiłem pierwszą swoją lustrzankę z tytułu. Proszę użytkowników
    tego aparatu o opinie i sugestie dotyczące jego użytkowania. No i czy to
    dobry wybór.

    pozdro

  • 2. Data: 2011-06-21 10:54:01
    Temat: Re: Canon 1100D opinie
    Od: "Adam Z." <m...@g...com>

    > Stało się, kupiłem pierwszą swoją lustrzankę z tytułu. Proszę użytkowników
    > tego aparatu o opinie i sugestie dotyczące jego użytkowania. No i czy to
    > dobry wybór.

    Najgorsza z możliwych rzeczy jakie mogłeś popełnić..
    ..
    ..
    .. to kupić aparat, a później pytać o opinię ;-)

    Nie sądzisz, że troszkę pomieszałeś kolejność?

  • 3. Data: 2011-06-21 11:29:59
    Od: "Piotr \"Charvel\" Majka" <c...@l...link.pl>

    W dniu 2011-06-21 12:28, MOST pisze:
    > Stało się, kupiłem pierwszą swoją lustrzankę z tytułu. Proszę
    > użytkowników tego aparatu o opinie i sugestie dotyczące jego
    > użytkowania. No i czy to dobry wybór.

    Zacznij choć jedną rzecz robić we właściwej kolejności - przeczytaj
    instrukcję użytkownika ;>

  • 4. Data: 2011-06-21 13:40:35
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-06-21 12:28, MOST pisze:
    > Stało się, kupiłem pierwszą swoją lustrzankę z tytułu. Proszę
    > użytkowników tego aparatu o opinie i sugestie dotyczące jego
    > użytkowania. No i czy to dobry wybór.

    Pokaż zdjęcia jakieś to zobaczymy, czy to dobry wybór.

    --
    pozdrawia Adam
    /odkąd wiem, że mogę, nie muszę. Odwrotnie też działa, ale jest mniej

  • 5. Data: 2011-06-21 14:02:59
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > Stało się, kupiłem pierwszą swoją lustrzankę z tytułu. Proszę
    > użytkowników tego aparatu o opinie i sugestie dotyczące jego

    Nie słuchaj ich! Bardzo dobry wybór! Będziesz zadowolony!

  • 6. Data: 2011-06-21 14:14:35
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Nie słuchaj ich! Bardzo dobry wybór! Będziesz zadowolony!

    Przynajmniej przez chwile ;)

  • 7. Data: 2011-06-21 14:17:35
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-21 16:14, Jakub Jewuła pisze:

    > Przynajmniej przez chwile ;)

    Masz lepszą radę dla kogoś, kto właśnie kupił aparat i pyta się, czy
    dobry?! :P

  • 8. Data: 2011-06-21 14:49:55
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    A to byla jakas rada? ;)

  • 9. Data: 2011-06-21 15:16:09
    Od: StaM <k...@y...com>

    On 21 Cze, 16:17, "Paweł W." <p...@p...onet.pl> wrote:

    > Masz lepsz rad dla kogo , kto w a nie kupi aparat i pyta si , czy
    > dobry?! :P

    Jaka rada? Jezeli towar zakupiony mozna tylko zaopiniowac
    dcyzje kupujaceg, lub wrazic wspolczucie.
    StaM

  • 10. Data: 2011-06-21 20:17:26
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Użytkownik "MOST" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Stało się, kupiłem pierwszą swoją lustrzankę z tytułu. Proszę
    > użytkowników tego aparatu o opinie i sugestie dotyczące jego użytkowania.
    > No i czy to dobry wybór.
    >
    > pozdro

    Na takie dictum no to coz.. wyrazam wspolczucie. Stalo sie. Trudno.
    Kupiles... teraz mozesz tym czyms probowac robic przyzwoite zdjecia. ;-)

    T.