  • 1. Data: 2014-02-13 20:57:57
    Temat: Canon PowerShot G1 X Mark II - ciekawy wynalazek
    Od: atm <...@v...pl>

    Gdy zobaczylem pierwsze zdjecia tego Canona pomyslalem: aparat nie ma
    szans, glebokosc zapewne ma zblizona do nexa ze skladanym zoomem...
    Jednak parametry obiektywu sa bardzo dobre, przynajnmiej na papierze,
    matryca zas rozmiarem bardzo blisko aps-c. Ciekaw jestem jak wypadnie w
    testach. Tu troche info:
    http://www.spidersweb.pl/2014/02/canon-nowe-premiery
    .html

  • 2. Data: 2014-02-13 23:00:14
    Temat: Re: Canon PowerShot G1 X Mark II - ciekawy wynalazek
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 13.02.2014 20:57, atm pisze:
> [...]
    > Jednak parametry obiektywu sa bardzo dobre, przynajnmiej na papierze,
    > matryca zas rozmiarem bardzo blisko aps-c. Ciekaw jestem jak wypadnie w

    24/F2.8-120/F3,8 mm w kompakcie za takie pieniądze? Prędzej czy później
    segment lusterek umrze. Ku temu to wszystko zmierza.

    --
    anacron
    aba/

  • 3. Data: 2014-02-13 23:07:55
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-02-13 20:57, atm wrote:
> [...]
    > Jednak parametry obiektywu sa bardzo dobre, przynajnmiej na papierze,
    > matryca zas rozmiarem bardzo blisko aps-c. Ciekaw jestem jak wypadnie w

    Pierwsze zdjecia wygladaja calkiem dobrze:
    http://www.optyczne.pl/6685-news-Canon_PowerShot_G1_
    X_Mark_II_-_pierwsze_zdj%C4%99cia.html

  • 4. Data: 2014-02-14 10:03:26
    Od: XX YY <f...@g...com>

    Am Donnerstag, 13. Februar 2014 23:00:14 UTC+1 schrieb anacron:

    > 24/F2.8-120/F3,8 mm w kompakcie za takie pieniądze? Prędzej czy później
    >
    > segment lusterek umrze. Ku temu to wszystko zmierza.
    >

    > --
    >
    > anacron
    >
    > Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-z
    aba/

    > Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza

    oczywiscie , ze celowniki lustrzane umra i zostana zastepione elektronicznymi - ta
    jak kiedys umarly lustrzanki dwuobiektywowe.
    ale nie oznacza to, ze beda mniejsze obiektywy.
    Nic nie wskazuje na to aby wielkosc sensora 24*36 mm zostala wyparta przez inne ,
    choc jest to bardziej uzasadnione wzgledami historycznymi ( film kinematografizny)
    niz technicznymi.

  • 5. Data: 2014-02-16 11:21:44
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2014-02-13 20:57, atm wrote:
    > Gdy zobaczylem pierwsze zdjecia tego Canona pomyslalem: aparat nie ma
    > szans, glebokosc zapewne ma zblizona do nexa ze skladanym zoomem...
    U mnie może nie mieć szans ponieważ bardzo nie podoba mi się to, że
    pokrętło wyboru trybu pracy umieszczono po prawej stronie spustu a nie
    po lewej. :-)

  • 6. Data: 2014-02-16 20:00:57
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "atm" <...@v...pl> wrote:

> [...]
    > Jednak parametry obiektywu sa bardzo dobre, przynajnmiej na papierze,
    > matryca zas rozmiarem bardzo blisko aps-c. Ciekaw jestem jak wypadnie

    Kadrowanie na małpę (i wysoka cena) całkowicie kładą ten być może
    nawet udany aparat.

    Precz z power-zoomami! :)

    Typowy mocny aparat dla wakacyjnych pstrykaczy, nie mających nawet
    szans zderzyć się z faktem, jak wielkie znaczenie ma ergonomia...

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]