  • 1. Data: 2012-01-26 14:20:32
    Temat: Cavallino
    Od: to <t...@i...pl>

    Znalazłem coś takiego:
    http://u.42.pl/2HMA_cavallino

    Jak myślicie, czy koń będzie z tego zadowolony? I czy coś takiego w ogóle
    przystoi koniowi? Moim zdaniem to trochę śmieszne...

  • 2. Data: 2012-01-26 15:13:57
    Temat: Re: Cavallino
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    26 Jan 2012 13:20:32 GMT, to

    > Znalazłem coś takiego:
    > http://u.42.pl/2HMA_cavallino
    > Jak myślicie, czy koń będzie z tego zadowolony? I czy coś takiego w ogóle
    > przystoi koniowi? Moim zdaniem to trochę śmieszne...

    NTG, to nie jest koń mechaniczny.

    --
    Pozdor Myjk

  • 3. Data: 2012-01-26 15:58:37
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Myjk

    > NTG, to nie jest koń mechaniczny.

    Skąd ta pewność? Wiesz, co mu siedzi w środku? :>

  • 4. Data: 2012-01-26 17:24:04
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On 26 Jan 2012 13:20:32 GMT, to <t...@i...pl> wrote:

    >Znalazłem coś takiego:
    >http://u.42.pl/2HMA_cavallino
    >
    >Jak myślicie, czy koń będzie z tego zadowolony? I czy coś takiego w ogóle
    >przystoi koniowi? Moim zdaniem to trochę śmieszne...

    kon by sie usmial.
    oczywiscie ze przystoi, cokolwiek to w tym kontexcie znaczy. taka
    kapotka stosowana jest np. dla koni sportowych, zeby sie nie
    wychladzaly przed zawodami, rowniez do transportu zeby sie nie
    podrapaly i nie poobijaly. przeciez jak masz jakis kosztowny przedmiot
    to go owijasz w bibulki i wkladasz w pudelko. to samo tutaj. <rs>

  • 5. Data: 2012-01-26 17:31:05
    Od: "ACTA" <A...@A...US>

    Użytkownik "to"

    > http://u.42.pl/2HMA_cavallino

    Masz prawa autorskie do rozpowszechniania tego wizerunku?

  • 6. Data: 2012-01-26 17:31:10
    Od: to <t...@i...pl>

    begin rs

> [...]
    > kapotka stosowana jest np. dla koni sportowych, zeby sie nie wychladzaly
    > przed zawodami, rowniez do transportu zeby sie nie podrapaly i nie

    Ale nie wydaje Ci się to jednak trochę śmieszne? Jak dla mnie ten koń
    wygląda trochę jak przebrany menel. Nie uwłaczając nic koniowi, nie
    chodzi o porównanie do menela, tylko o pewien dysonans estetyczny. :>

    > przeciez jak masz jakis kosztowny przedmiot to go owijasz w
    > bibulki i wkladasz w pudelko. to samo tutaj.

    Nie wiem czy porównanie konia do przedmiotu jest na miejscu, to jednak
    żywe stworzenie.

  • 7. Data: 2012-01-26 17:32:53
    Od: to <t...@i...pl>

    begin ACTA

    > Masz prawa autorskie do rozpowszechniania tego wizerunku?

    Nie ma wizerunku, koń jest zakryty.

  • 8. Data: 2012-01-26 17:53:28
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 01/26/2012 05:32 PM, to wrote:

    > Nie ma wizerunku, koń jest zakryty.

    Nie do końca, znajomi konia czytający PMS mogą go rozpoznać po twarzy na
    przykład.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2012-01-26 17:57:43
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On 26 Jan 2012 16:31:10 GMT, to <t...@i...pl> wrote:

> [...]
    >wygląda trochę jak przebrany menel. Nie uwłaczając nic koniowi, nie
    >chodzi o porównanie do menela, tylko o pewien dysonans estetyczny. :>

    smieszne? dla mnie wyglada raczej dostojnie i elegancko.

    >Nie wiem czy porównanie konia do przedmiotu jest na miejscu, to jednak
    >żywe stworzenie.

    w tym wypadku nie ma to najmniejszego znaczenia. pokazuje zasade
    ochrony. <rs>

  • 10. Data: 2012-01-26 18:00:05
    Od: to <t...@i...pl>

    begin AZ

    > Nie do końca, znajomi konia czytający PMS mogą go rozpoznać po twarzy na
    > przykład.

    Nie wiem czym tu się ekscytować, koń, jaki jest, każdy widzi. Chodzi o
    strój. Znajomy chce przewieźć konia na zawody, ale boi się, że mu po
    drodze zmarznie. Czy ktoś w Polsce produkuje końskie plandeki w stylu
    Cavallino?