  • 1. Data: 2012-01-26 19:45:30
    Temat: Jaką nawigację kupić...?
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    Witam!
    Ponieważ pytanie dotyczy nawigacji samochodowej, to myślę, ze to dobra
    grupa. Pytanie jest proste: jaką nawigację kupić? Wymaganiem jest, żeby:
    -gadała po polsku
    -była idiotoodporna
    -miała polskojęzyczne menu
    -6-7''
    -kosztowała w okolicy 500-600zł

    Jakieś pomysły?

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 2. Data: 2012-01-26 20:01:29
    Temat: Re: Jaką nawigację kupić...?
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

> [...]
    > Ponieważ pytanie dotyczy nawigacji samochodowej, to myślę, ze to dobra
    > grupa. Pytanie jest proste: jaką nawigację kupić? Wymaganiem jest, żeby:

    Mio spirit 670. Co prawda 5" ale w zupełności wystarcza.
    Możliwość odblokowania windowsa a więc mapę wgrasz sobie jaką chcesz.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 3. Data: 2012-01-26 20:13:10
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > -6-7''

    Chcesz ją postawić z przodu na masce zamiast znaczka? ;-))

  • 4. Data: 2012-01-26 20:38:00
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    > -6-7''

    A po cóż Ci taki grzmot?
    P.

  • 5. Data: 2012-01-26 20:38:23
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    Robert_J, Thu, 26 Jan 2012 20:13:10 +0100, pl.misc.samochody:

    > Chcesz ją postawić z przodu na masce zamiast znaczka? ;-))

    W tej chwili mam Blaupunkta NX i jest w sam raz ;-) A niestety, cena
    aktualizacji (1500zł) jest "nieco" zaporowa...

  • 6. Data: 2012-01-26 20:55:43
    Od: "ACTA" <A...@A...US>

    Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta"

    > Jakieś pomysły?

    Modecom FreeWay MX2, będziesz zachwycony.
    Nic nie trzeba odblokowywać, fabrycznie windows jest odblokowany.
    Świetny BT i transmiter FM.
    Świetny wyświetlacz.
    Możesz kupić bez map za niewiele ponad 300zł - mapę sobie kupisz jaką
    będziesz chciał.

  • 7. Data: 2012-01-26 21:02:50
    Od: "ACTA" <A...@A...US>

    > Modecom FreeWay MX2

    tu masz reckę

    http://pdaclub.pl/index.php?view=article&id=19821:re
    cenzja-modecom-freeway-mx2&option=com_content&Itemid
    =88:52

  • 8. Data: 2012-01-26 21:32:22
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    > Modecom FreeWay MX2, będziesz zachwycony.
    To ja dodam bo mam od miesiaca MODECOM FREEWAY MX2 HD 5''
    Jest po prostu zajebisty.
    Ekran dotykowy żyleta niewkurwiający. Reakcja na menu i konfiguracje mapy jest
    bardzo szybka.

    Na kartę 32GB pakujesz swoje mp3-jki filmy i zdjecia.
    FM Transmitter. Masz wszystko z zadowalajacej jakości w głośnikach auta.
    Bluetooth. Robi za telefon głośno mówiący + obsługa książki telefonicznej
    Polecam
    --
    Krzysiek

  • 9. Data: 2012-01-26 21:56:14
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    Pan Piskorz, Thu, 26 Jan 2012 20:38:00 +0100, pl.misc.samochody:

    > A po cóż Ci taki grzmot?

    Bo przednia szyba daleko od twarzy.

  • 10. Data: 2012-01-26 22:56:34
    Od: to <t...@i...pl>