  • 1. Data: 2012-06-20 02:48:27
    Temat: Celem policji jest dbanie o nasze bezpieczeństwo?
    Od: anacron <a...@a...pl>

    http://emil-tv.pl/skrzyzowanie-we-wloclawku-dzien-dr
    ugi/
    Po 24 godzinach od zgłoszenia nieporwanie działającej sygnalizacji
    Policji ta nadała działa niepoprawnie. Zabawnego jeszcze, czy już nie.

    --
    anacron

  • 2. Data: 2012-06-20 05:54:04
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    anacron wrote:
> [...]
    > Po 24 godzinach od zgłoszenia nieporwanie działającej sygnalizacji
    > Policji ta nadała działa niepoprawnie. Zabawnego jeszcze, czy już nie.

    a skąd przekonanie że to źle działające światła a nie kierowcy jadący na
    "żółtym"?

    bo ja to widzę ciagle, facet dojeżdża do świateł (wlekąc sie nimiłosiernie)
    i przejeżdża z premedytacją już na czerwonym.

  • 3. Data: 2012-06-20 08:59:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.06.2012 02:48, anacron pisze:
> [...]
    > Po 24 godzinach od zgłoszenia nieporwanie działającej sygnalizacji
    > Policji ta nadała działa niepoprawnie. Zabawnego jeszcze, czy już nie.

    Pomijając to co pisze Marek, co wg. ciebie ma zrobić policja?
    Rozstrzelać sygnalizację?

    Policja nie zajmuje się konserwacją sygnalizacji.

  • 4. Data: 2012-06-20 09:22:19
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    wiadomości news:4fe174c6$1@news.home.net.pl...
    ugi/

    > Pomijając to co pisze Marek, co wg. ciebie ma zrobić policja?
    > Rozstrzelać sygnalizację?

    Oznakować miejsce, postawić policjanta do kierowania ruchem, zadzwonić do
    firmy konserwującej sygnalizację, wyłączyć sygnalizację (w niektórych miast
    maja kluczyki do włączania żółtego pulsującego).

    > Policja nie zajmuje się konserwacją sygnalizacji.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 5. Data: 2012-06-20 09:28:36
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Po 24 godzinach od zgłoszenia nieporwanie działającej sygnalizacji
    > Policji ta nadała działa niepoprawnie. Zabawnego jeszcze, czy już nie.

    Z tego filmu nic nie wynika. Samochody mogły przejeżdżać na
    "ciemnopomarańczowym". :)

    Trzeba zrobić nagranie z dwóch kamer, albo kamera i układ luster, żeby
    jednocześnie filmować sygnalizatory z poprzecznych ulic.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 6. Data: 2012-06-20 11:10:29
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Andrzej Lawa

    > Pomijając to co pisze Marek, co wg. ciebie ma zrobić policja?
    > Rozstrzelać sygnalizację?
    >
    > Policja nie zajmuje się konserwacją sygnalizacji.

    Nadawałbyś się do policji. :>

  • 7. Data: 2012-06-20 11:20:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 20 Jun 2012 09:10:29 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    > begin Andrzej Lawa

    > Nadawałbyś się do policji. :>

    a co? Ciebie nie przyjęli nawet do Straszy Wiejskiej?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2012-06-20 11:30:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.06.2012 09:22, yabba pisze:

    > Oznakować miejsce, postawić policjanta do kierowania ruchem, zadzwonić

    Tak, i na każde takie często bzdurne zgłoszenie wysyłać policjanta...
    Ciekawe ilu by zostało do ważnych zadań...

    > do firmy konserwującej sygnalizację, wyłączyć sygnalizację (w niektórych

    Sam zadzwoń.

    http://www.youtube.com/watch?v=SrD9EPY3VUA

  • 9. Data: 2012-06-20 11:33:10
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 20/06/2012 10:30, Andrzej Lawa wrote:

    > Tak, i na każde takie często bzdurne zgłoszenie wysyłać policjanta...
    > Ciekawe ilu by zostało do ważnych zadań...

    Do ukradzionego portfela też mają nie jeździć, bo nie zostanie nikt na
    wypadek skoku na bank? Drobne pobicia też olejmy, w końcu żonie siniak w
    tydzień zniknie, a w tym czasie ktoś może łamać drugiemu rękę.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 10. Data: 2012-06-20 11:47:15
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-06-20 05:54, Marek Dyjor pisze:
    > a skąd przekonanie że to źle działające światła a nie kierowcy jadący na
    > "żółtym"?

    Z obserwacji działania sygnalizacji przez przeszło godzinę.