  • 1. Data: 2004-06-27 15:04:43
    Temat: Cena fr w tpsa
    Od: "Wojciech Faron" <w...@w...beskid.net>

  • 2. Data: 2004-06-27 15:19:11
    Temat: Re: Cena fr w tpsa
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

  • 3. Data: 2004-06-27 15:30:44
    Od: "lordh" <l...@c...pl>

    news:cbmoh9$jmj$1@inews.gazeta.pl...
    > Wojciech Faron wrote:
    >
    > > Witam
    > > Podobniez polpak tanieje od lipca
    > > Prawda to?
    >
    > tanieje juz od zeszlego lipca :-)
    >
    > --
    > VoMi7

    Podobno ma w wakacje staniec... Tak mi mowil przedstawiciel po kilkudniowej
    debacie na temat rabatu... Albo obnizka albo zmykam :)

  • 4. Data: 2004-06-27 15:51:20
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    lordh wrote:

    > Podobno ma w wakacje staniec... Tak mi mowil przedstawiciel po kilkudniowej
    > debacie na temat rabatu... Albo obnizka albo zmykam :)

    wycinaj mariuszku przynajmniej tym swoim OE delimetr i reszte pod nim
    ;-)

    --
    VoMi7

  • 5. Data: 2004-06-27 17:20:11
    Od: Stuk <s...@s...com>

    On Sun, 27 Jun 2004 17:19:11 +0200, VoMi7
    <v...@N...altanet.pl> wrote:

    >tanieje juz od zeszlego lipca :-)

    Widziałem nowy cennik iDSL który ma wejść od lipca...
    nie wiem na ile on jest wiarygodny ale prezentuje sie bardzo
    ciekawie.. w porównaniu do obecnego :)

  • 6. Data: 2004-06-27 19:41:07
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    On Sun, 27 Jun 2004 19:20:11 +0200, Stuk <s...@s...com> wrote:

    >Widziałem nowy cennik iDSL który ma wejść od lipca...
    >nie wiem na ile on jest wiarygodny ale prezentuje sie bardzo
    >ciekawie.. w porównaniu do obecnego :)

    ....i pewnie wraz z drobną korektą w regulaminie o zakazie
    udostepniania poza lokal....

    --
    futszaK
    598339018 888010641

  • 7. Data: 2004-06-27 19:49:14
    Od: w...@i...pl (Bartosz Waszak)

    futszaK <f...@p...pl> napisał(a):

    > ....i pewnie wraz z drobną korektą w regulaminie o zakazie
    > udostepniania poza lokal....

    co byłoby nawet sensowne przy takiej obniżce. Łącza typowo do
    odsprzedaży to Polpak.

    IMHO na świecie się przyjeło, że są 3 typy usługi:
    - residental customer (neo+)
    - bussines customer (idsl)
    - ISP (polpak)

    każda z nich ma założony odpowiedni overbooking. Tylko u nas się
    przyjeło, że jak nie ma w regulminie, że nie wolno udoestępniać to robi
    się z tego sieć i odsprzedaje dalej. (zreszta nawet jak nie wolno
    udostępniać to wannabe ISP odsrzpedają dalej Neo).

    --
    Bartosz Waszak <w...@i...pl>
    nic-hdl: BW175-RIPE

  • 8. Data: 2004-06-27 20:17:18
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    On Sun, 27 Jun 2004 19:49:14 +0000 (UTC), w...@i...pl (Bartosz
    Waszak) wrote:

> [...]
    >odsprzedaży to Polpak.
    >
    >IMHO na świecie się przyjeło, że są 3 typy usługi:

    teraz proponuje porównać ile łacz trzeba sprzedać żeby pokryć koszta
    łacza ISP na świecie oraz Polpak to będzie odpowiedź dlaczego tak się
    dzieje

    kolejna sprawa to względy historyczne, osiedlówki i łonabiprowajderzy
    pojawiły się w czasach permanentnego BMT oraz cen zaporowych na
    instalacje pierwszego stałego dostępu - SDI

    TPSA stosujac taki a nie inny cennik sama się odcięła od masy
    końcowych klientów i teraz cięęęęężko jej będzie ich odzyskać

> [...]
    >się z tego sieć i odsprzedaje dalej. (zreszta nawet jak nie wolno
    >udostępniać to wannabe ISP odsrzpedają dalej Neo).

    wybacz, ale jeśli w nowym regulaminie DSLa pojawi się zapis o zakazie
    udostępniania poza lokal to go poprostu nie wezme, wezme Neo+ albo
    odsprzedam klientów konkurencji

  • 9. Data: 2004-06-28 07:44:45
    Od: "Tomasz Lam [ZULU]" <t...@w...usun.szczecin.to.tez.pl>

    Użytkownik "futszaK" <f...@p...pl> napisał w wiadomości
    > wybacz, ale jeśli w nowym regulaminie DSLa pojawi się zapis o zakazie
    > udostępniania poza lokal to go poprostu nie wezme, wezme Neo+ albo
    > odsprzedam klientów konkurencji

    Pamiętaj: każda istatna zmiana w regulaminie, przede wszystkim dzialajaca na
    niekorzysc abonenta wiina być mu przedstawiona 30 dni PRZED zmianą, dostałeś
    coś????

    TLZ

  • 10. Data: 2004-06-28 08:19:21
    Od: w...@i...pl (Bartosz Waszak)

    futszaK <f...@p...pl> napisał(a):

    > teraz proponuje porównać ile łacz trzeba sprzedać żeby pokryć koszta
    > łacza ISP na świecie oraz Polpak to będzie odpowiedź dlaczego tak się
    > dzieje
    jeśli kupuje się pierwsze 2Mbps, to wątpie, żeby były takie rozbieżności
    w cenie. Powyżej powiedzmy 20, 34, 100Mbps owszem te ceny są niższe niż
    za analogicznie wartości w PL. A na pewno łącze operatorskie nie
    kosztuje tyle co iDSL.