  • 1. Data: 2004-06-25 14:05:07
    Temat: wyszukiwarka
    Od: "yaras" <y...@w...pl>

    Mam prosbe gdzie mozna sciagnac (zalecana przeglądarka IE 5+)taka wyszukiwarke
    zeby nie pojawiał mi sie blad zamykajacy internet.Pozdrtawiam

  • 2. Data: 2004-06-25 18:54:10
    Temat: Re: wyszukiwarka
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Rafal Rabczuk <s...@o...pl> napisał(a):
    > Niezbyt dokładnie Cie rozumiem - ale przypuszczam że chodzi ci o blad
    > RPC i wirusa komputerowego z internetu (te 60 sekund do zamkniecia
    > systemu). Aby to wstrzymac moge podpowiedziec ze mozna
    > START->URUCHOM> shutdown /a
    > To powinno zatrzymac usluge RPC.

    Ona chyba właśnie jest zatrzymana wtedy. shutdown -a przerywa zamykanie
    systemu, które jest akcją podejmowaną przy wyłożeniu się niektórych usług,
    np. RPC.

    > IE 5+ mozna znalezc na:
    > http://www.microsoft.com/downloads/search.aspx?displ
    aylang=pl