  • 1. Data: 2016-05-12 14:44:08
    Temat: Cena telefonów z chin
    Od: s...@g...com

    Może mi ktoś coś wytłumaczyć?
    Na xiaomiforsale Mi4C kosztuje 205$x3,88zł
    czyli ok 800zł+ vat=980 zł
    A na znanym portalu można kupić telefon z fakturą za <999 zł
    I jeszcze sprzedający osobiście gwarantuje że telefon jest orginalny.

    WTF?

  • 2. Data: 2016-05-12 15:16:14
    Temat: Re: Cena telefonów z chin
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]
    >A na znanym portalu można kupić telefon z fakturą za <999 zł
    >I jeszcze sprzedający osobiście gwarantuje że telefon jest orginalny.

    A jest w tym cos dziwnego ?
    Kupisz 100, dostaniesz upust ...

    J.

  • 3. Data: 2016-05-12 16:53:03
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą J.F.
    naskrobał(a):

    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > A jest w tym cos dziwnego ?
    > Kupisz 100, dostaniesz upust ...
    >
    > J.

    Taniej i za jedną sztukę:|
    http://www.dx.com/p/xiaomi-mi-4c-td-lte-dual-sim-3gb
    -ram-32gb-rom-smart-phone-white-852428250
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Podczas uroczystej akademii w dniu urodzin Hitlera dostarczono Stirlitzowi

  • 4. Data: 2016-05-12 17:57:50
    Od: s...@g...com

    > Taniej i za jedną sztukę:|
    > http://www.dx.com/p/xiaomi-mi-4c-td-lte-dual-sim-3gb
    -ram-32gb-rom-smart-phone-white-852428250
    a czy aby orginalny?

    bo podobno Chińczycy podrabiają już chińczyków
    i jak tu wybrać oryginalną słuchawkę?

  • 5. Data: 2016-05-12 19:36:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <s...@g...com> 1...@g...co

    : Na xiaomiforsale Mi4C kosztuje 205$x3,88zł
    : czyli ok 800zł+ vat=980 zł

    Czyli po odpodatkowaniu około 640.

    : A na znanym portalu można kupić telefon z fakturą za <999 zł

    Czyli po odpodatkowaniu około 666.

    I co tu dziwnego?

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /,`.-'`' ._ \-;;,_

  • 6. Data: 2016-05-12 19:58:25
    Od: s...@g...com

    > I co tu dziwnego?
    jeszcze raz na DX przy zamówieniu 50 szt płacisz 925 zł rozumiem że netto
    na olx Pan sprzedaje za 999 zł + dodatki i wszystko orginalne:

    http://olx.pl/oferta/mi4c-xiaomi-bialy-nowy-gwarancj
    a-silikon-szklo-CID99-IDeZDj9.html#011875d7f4

    Pytanie gdzie jest sens ekonomiczny? znaczy zysk?

  • 7. Data: 2016-05-12 22:02:24
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2016-05-12 17:58, s...@g...com <s...@g...com> wrote:

> [...]
    a-silikon-szklo-CID99-IDeZDj9.html#011875d7f4

    > Pytanie gdzie jest sens ekonomiczny? znaczy zysk?

    Na komórkach się nie wyznaję, ale generalnie na DX jest dość drogo, małe
    rzeczy są zazwyczaj 2-3 razy droższe niż na ebayu.

  • 8. Data: 2016-05-13 14:23:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <s...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > a czy aby orginalny?
    >
    > bo podobno Chińczycy podrabiają już chińczyków
    > i jak tu wybrać oryginalną słuchawkę?

    Brednie.

  • 9. Data: 2016-05-13 14:30:25
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    ps.com...

> [...]

    a-silikon-szklo-CID99-IDeZDj9.html#011875d7f4

    Pytanie gdzie jest sens ekonomiczny? znaczy zysk?

    Pan z olx kupuje w innym miejscu i po niższej cenie niż na DX.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 10. Data: 2016-05-13 14:47:45