  • 1. Data: 2016-05-14 00:56:02
    Temat: HTC 10 - bierze ktos?
    Od: atm <...@v...pl>

    Wspomniany w tytule telefon jest niezwykle wytrzymaly:
    https://youtu.be/zdE2L6zgeMc?t=27
    A gdyby jednak cos zlego sie przytrafilo (choc jest to w zasadzie
    niemozliwe) telefon jest banalny w naprawie:
    https://www.youtube.com/watch?v=eLTDFAWyyM0

    Witamy w swiecie jednorazowek.

  • 2. Data: 2016-05-14 10:03:07
    Temat: Re: HTC 10 - bierze ktos?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-05-14 00:56, atm wrote:
    > Witamy w swiecie jednorazowek.

    Tylko że to nikomu z oglądaczy facebooka i porno nie przeszkadza.

  • 3. Data: 2016-05-14 10:30:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Tylko że to nikomu z oglądaczy facebooka i porno nie przeszkadza.

    Przeszkadza - jak się wydarzy nieszczęście. Problem polega na tym, że
    facebookowi rączkowscy nie umieją kojarzyć faktów i myśleć z wyprzedzeniem.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2016-05-14 16:29:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Sebastian Biały" nh6m4p$g7h$...@n...news.atman.pl

    > Tylko że to nikomu z oglądaczy facebooka i porno nie przeszkadza.

    Mnie nie przeszkadza -- nigdy nie zamierzałem kupić HTC. :)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /,`.-'`' ._ \-;;,_

  • 5. Data: 2016-05-14 20:01:13
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-05-14 10:30, Liwiusz wrote:
    > Przeszkadza - jak się wydarzy nieszczęście.

    To się idzie kupić nowy. Na tym polega bycie bogatym. Prawdę mówiąc znam
    już kilka osoób które zamiast oddać odkurzacz na gwaracji wyrzucają go i
    idą po nowy. Po co tracić czas na męczenie się z gwarantem? Wychodzi na
    to że jesteśmy już bogaci tylko mało kto to zauważył.

    Nie ma potrzeby naprawiać telefonów. Dzisiaj w Auchanie trafilem na
    telefon, nowy, za 35zł. W środku nie musi być nic naprawialnego.
    Apple/MS i kilku innych od dawna robi wszystko żeby sprzet był docelowo
    nie sprzedawany ale wypożyczany. Wiec za kilka lat otwarcie obudowy
    *pożyczonego* telefonu będzie przestępstwem. Wtedy wszystko zaleją
    klejem epoksydowym i zaspawają a luminiowej obudowie. Ciesz się że w tym
    HTC sa *jeszcze* śrubki ktore da się odkręcić i zyjesz w czasach kiedy
    zaglądanie do środka nie zakończy sie pozwem o hackerstwo.

  • 6. Data: 2016-05-14 23:45:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Sebastian Biały" nh7p67$ttm$...@n...news.atman.pl

> [...]
    > wyrzucają go i idą po nowy. Po co tracić czas na męczenie się
    > z gwarantem? Wychodzi na to że jesteśmy już bogaci tylko mało kto to

    Ja jestem stale biedny -- Elf pracuje (kilka razy w tygodniu) chyba
    ponad 10 lat; inny odkurzacz (panią uśmiechniętą na literkę R)
    właśnie niedawno naprawiłem -- miaU ze dwadzieścia lat...

    W wiertarce za 5 dych wymieniłem szczotki... [do zębów?...]

    Wymieniłbym też ,,niewymienialne'' akumulatory w tablecie,
    gdyby ten tablet nie sypał się ze wszystkich stron... [świata?...]

    Przesmarowałbym też chłodnice w laptopie (niemal ośmioletnim) gdybym
    miaU pastę silikonową... [kupioną za normalne pieniądze...]

    Dokręcam śrubki w okularach i wymieniam ,,noski'' -- o tyle
    jest to trudne, że czynić to muszę niemal po omacku. :)

    > Nie ma potrzeby naprawiać telefonów.

    Nokię rozkręciłem na blaszki...
    Ale ne naprawiłem...

    > Dzisiaj w Auchanie trafilem na telefon, nowy, za 35zł.

    Można taniej. ;) Za 35 to dualSIM. :)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /,`.-'`' ._ \-;;,_

  • 7. Data: 2016-05-16 21:47:33
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 5/14/2016 2:01 PM, Sebastian Biały wrote:

> [...]
    > idą po nowy. Po co tracić czas na męczenie się z gwarantem? Wychodzi na
    > to że jesteśmy już bogaci tylko mało kto to zauważył.

    a jak masz gwarancje na rok, albo pol roku i ci sie sprzet popsuje w
    tydzien po, to co zrobisz? idziesz reperowac, za co zaplacisz prawie
    tyle ile kosztowalby nowa wersja tego produktu, z lepszymi bajerami? sam
    reperujesz, oddajesz jakiemus znajomemu pasjonatowi do eksperymentow?

> [...]
    > HTC sa *jeszcze* śrubki ktore da się odkręcić i zyjesz w czasach kiedy
    > zaglądanie do środka nie zakończy sie pozwem o hackerstwo.

    jesli mowa o globalnych producentach, to chyba najbardziej powszechnym
    modelem jest kupienie telefonu, za czesc jego ceny, wraz z kontraktem.
    telefon przechodzi na wlasnosc po uplywie czasu kontraktui jesli chcesz
    na tej samej zasadzie kupujesz nastepny. nie jest to wiec wypozyczenie. <rs>

  • 8. Data: 2016-05-17 00:38:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "rs" 573a23d9$0$38680$b1db1813$7...@n...astraweb.com

> [...]
    co zrobisz? idziesz reperowac, za co zaplacisz
    > prawie tyle ile kosztowalby nowa wersja tego produktu, z lepszymi bajerami? sam

    Mnie gwarancja na Monstera nie przydała się do niczego -- choć
    telefon kupiłem uszkodzony.

    Podobnie było z inverterem kupionym w jakimś badziewnym sklepiku.

    Wiele więc zależy od gwaranta, sprzedawcy, producenta, serwisanta...

    Jakąś kartę (chyba telewizyjną) wymieniłem w ramach czegoś na kształt
    gwarancji, mimo tego, że kartę tę spaliłem złym używaniem.

    Czytnik (LG) DVD popsuł się ,w chwilę'' po gwarancji.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /,`.-'`' ._ \-;;,_

  • 9. Data: 2016-05-17 20:16:22
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-05-16 21:47, rs wrote:
    > a jak masz gwarancje na rok, albo pol roku i ci sie sprzet popsuje w
    > tydzien po, to co zrobisz?

    Oddaje do naprawy. A jak sie popsuje po gwaracji to naprawiam sam. Ale
    ja jestem *inny*. Zdecydowana większość społeczeństwa to nieźle
    zarabiający tumaniści którzy nie mają ochoty zostać miesiąc bez
    działajcego odkurzacza.

    > jesli mowa o globalnych producentach, to chyba najbardziej powszechnym
    > modelem jest kupienie telefonu, za czesc jego ceny, wraz z kontraktem.
    > telefon przechodzi na wlasnosc po uplywie czasu kontraktui

    Innymi slowy na czas twarnia kontraktu nie możesz go otworzyć, naprawić,
    zmienić firmware. Teraz wystrarczy ustawić to jeko jedyna formę
    posiadania telefonu i proszę: mozna produkować szit bez alternatyw.
    Zupełnie jak np. Apple.

  • 10. Data: 2016-05-17 20:31:30
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Sebastian Biały"

[...]
    ---
    Ale przestań pierd...ć bez sensu bo to niezdrowe