  • 1. Data: 2011-02-19 17:47:38
    Temat: Ceny paliwa w Polszy
    Od: marider <m...@g...pl>

    i co Wy na to? Niezle wala po kieszeni, jak zwykle...

    http://waluty.wp.pl/kat,98674,title,Paliwo-za-ok-24-
    zl-Czy-to-mozliwe,wid,13080480,wiadomosc.html

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 2. Data: 2011-02-20 09:19:09
    Temat: Re: Ceny paliwa w Polszy
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    Tez mi nowosc. Mikke nawija o tym od lat.

    Dysiek

  • 3. Data: 2011-02-20 20:43:51
    Od: "erg" <n...@n...pl>

    Użytkownik "marider" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > http://waluty.wp.pl/kat,98674,title,Paliwo-za-ok-24-
    zl-Czy-to-mozliwe,wid,13080480,wiadomosc.html

    http://studio.wp.pl/podglad_fotki.html?img=aHR0cDovL
    2ZvdG8uZ2V0LnN0dWRpby53cC5wbC9zLHZocyxuLDQ3ODk3NjczL
    GYsNTQwMTAxMjQ3MDcyNjE2MTMxODA4Mjk0X29yaWcuanBn

    erg

  • 4. Data: 2011-02-20 21:03:38
    Od: nightwatch77 <r...@g...com>

    Zawsze można sobie założyć gaz
    http://www.gastechproducts.com/gasconverter.html

  • 5. Data: 2011-02-20 23:08:54
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "marider" wrote...
    > i co Wy na to? Niezle wala po kieszeni, jak zwykle...

    Ciekawe gdzie autor kupuje ta etyline... ja juz daawno nie widzialem ;)

    --
    James

  • 6. Data: 2011-02-21 07:48:43
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    James wrote:
    > "marider" wrote...
    > Ciekawe gdzie autor kupuje ta etyline... ja juz daawno nie
    > widzialem ;)

    To taki rodzaj dziennikarstwa. Jak się wypowiada o benzynach to słowo
    "benzyna" brzmi zwyczajnie, nijako wręcz, chcąc być nieco bardziej
    dżezi pisze się etylina. Daje się tym samym dowód na swoją
    niekompetencję i udowadnia nieznajomość podstaw tematu, ale.... kto to
    sprawdzi, kto się zna? 50% ludzi nie rozumie wiadomości.

    --
    Diobeu
    VFR 800 '01