  • 1. Data: 2011-02-20 06:00:49
    Temat: niezle winkle
    Od: andy <s...@g...com>

    Czesc,

    wlasnie znalazlem takie cus:

    http://www.youtube.com/watch?v=5QMHnxtaEmY&feature=r
    elated

    wspolczesne opony sa niesamowite: Pirelli Scorpion Sync.

    Pozdr,

    A.

  • 2. Data: 2011-02-20 09:07:19
    Temat: Re: niezle winkle
    Od: Odys <o...@t...pl>

    On 20 Lut, 07:00, andy <s...@g...com> wrote:
> [...]
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=5QMHnxtaEmY&feature=r
    elated

    > wspolczesne opony sa niesamowite: Pirelli Scorpion Sync.

    Nic niezwykłego...normalne zamykanie opon na piernikach

    Odys
    ---
    XLH 883 (Grupa Lublin)

    http://piernikow.regiony.pl

  • 3. Data: 2011-02-20 20:46:02
    Od: andy <s...@g...com>

    On 02/20/2011 02:07 AM, Odys wrote:

    elated

    > Nic niezwykłego...normalne zamykanie opon na piernikach

    no wiadomo, zaden wyczyn. ale cieszy oko.

  • 4. Data: 2011-02-20 21:50:43
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    *** "andy" wlasnie znalazlem takie cus:
[...]

    To juz tam w okolicach zbudowali takie drogi???
    A opony nie maja nic do tego, to moto pochyla sie do glowic na kazdej
    oponie - wczesniej iskrzac centralka :)
    Ach te BMW - sa jak Mosad...
    Nawet na preclu ich pelno, a doktorskiego to juz chyba uciszyli.
    Nie zdziwilo by mnie foto jak na torze koles na jakims BMW wyprzedza w
    winklu Rossiego popijajc kawe w Misnienskiej porcelanie swiezo wyjetej ze
    zmywarki w lewym kufrze by na kolejnej focie objezdzajac Pedrose czestujac
    go schlodzona w umieszczonej w lewym kufrze lodowce cola.
    W przypadku rekamy BMW nie zaskoczy mnie zadna glupota bo mam wiare ze jest
    ona umocowana marketingowo lepiej nawet niz w przypadku HD.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 5. Data: 2011-02-21 03:16:32
    Od: andy <s...@g...com>

    On 02/20/2011 02:50 PM, Tytus wrote:
> [...]
    > Nie zdziwilo by mnie foto jak na torze koles na jakims BMW wyprzedza w
    > winklu Rossiego popijajc kawe w Misnienskiej porcelanie swiezo wyjetej

    nie ma sprawy: http://www.youtube.com/watch?v=5nMGJKB3_BM&feature=r
    elated

> [...]
    > W przypadku rekamy BMW nie zaskoczy mnie zadna glupota bo mam wiare ze
    > jest ona umocowana marketingowo lepiej nawet niz w przypadku HD.

    :-)

  • 6. Data: 2011-02-21 04:47:51
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"andy"
    nie ma sprawy: http://www.youtube.com/watch?v=5nMGJKB3_BM&feature=r
    elated

    Boze ale cipa - ten w bialym i jaka piekna kaczuszke robi - nawet z tylu
    widac ...

    A z tego co pamietam to chlodziarka jednak jest w prawym kufrze i daltego ja
    jako mankut nie kupie BMW.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 7. Data: 2011-02-21 05:18:04
    Od: andy <s...@g...com>

    On 02/20/2011 09:47 PM, Tytus wrote:
> [...]
    elated

    > Boze ale cipa - ten w bialym i jaka piekna kaczuszke robi - nawet z tylu

    no Rossi to to nie jest

    > A z tego co pamietam to chlodziarka jednak jest w prawym kufrze i
    > daltego ja jako mankut nie kupie BMW.

    ja tez nie. choc s1000rr jest wyjatkiem na mojej liscie ...

  • 8. Data: 2011-02-21 08:54:54
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-02-20 22:50, Tytus pisze:

> [...]
    > oponie - wczesniej iskrzac centralka :)
    > Ach te BMW - sa jak Mosad...
    > Nawet na preclu ich pelno, a doktorskiego to juz chyba uciszyli.
    Tak,tak,skutersów tez przybywa:-P

    > Nie zdziwilo by mnie foto jak na torze koles na jakims BMW wyprzedza w
    > winklu Rossiego
    może nie Rossi ale..
    http://www.youtube.com/watch?v=CQX3r7zELEQ&feature=r
    elated

    popijajc kawe w Misnienskiej porcelanie swiezo wyjetej
    > ze zmywarki w lewym kufrze by na kolejnej focie objezdzajac
    Na przykład taką VTR,przyjrzyj się dokładnie,w lewej łapce chyba
    filiżanka:-)

    http://www.youtube.com/watch?v=oB3fPCVZWTs&feature=r
    elated
    Reklama też się znajdzie:-)
    http://www.youtube.com/watch?v=AAmT9UJR934

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 9. Data: 2011-02-21 18:12:42
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    "Monster" Na przykład taką VTR,przyjrzyj się dokładnie,w lewej łapce chyba
    filiżanka:-)

    nie nie, on kompensuje lewa reka braki mocy wyrywajac zadupek w VTR :)

    *** Reklama też się znajdzie:-)
    http://www.youtube.com/watch?v=AAmT9UJR934

    Ladne bo zolte - ale chyba na tym modelu BMW sie skonczylo....

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 10. Data: 2011-02-21 18:48:46
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-02-21 19:12, Tytus pisze:

    > nie nie, on kompensuje lewa reka braki mocy wyrywajac zadupek w VTR :)
    o tym nie pomyślałem:-/

    > *** Reklama też się znajdzie:-)
    > http://www.youtube.com/watch?v=AAmT9UJR934
    >
    > Ladne bo zolte - ale chyba na tym modelu BMW sie skonczylo....
    Może,mnie tam ryba,żółta ma dożywotkę,w nowsze nie celuję,ale starsze to
    chętnie przygarnę:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S