  • 1. Data: 2011-03-01 15:14:23
    Temat: Cenzura TV.
    Od: PAP2t <t...@s...com>

    Niech mi ktos qrwa powie ze w tej osranej TV nie ma cenzury, wlasnie
    przed chwila wyjebali w kosmos program Lisa i wstawili TVP kultura.

  • 2. Data: 2011-03-01 16:38:50
    Temat: Re: Cenzura TV.
    Od: Wampir Energetyczny <a...@g...pl>

    W dniu 01-03-2011 16:14, PAP2t pisze:
    > Niech mi ktos qrwa powie ze w tej osranej TV nie ma cenzury, wlasnie
    > przed chwila wyjebali w kosmos program Lisa i wstawili TVP kultura.

    a Lis ma wlasna stacje?

  • 3. Data: 2011-03-01 16:43:17
    Od: PAP2t <t...@s...com>

    W dniu 2011-03-01 17:38, Wampir Energetyczny pisze:

    > a Lis ma wlasna stacje?

    Na poloni lecialo pedale i przelaczyli w polowie na TV Kultura.
    Po tym ja ta pizda z radia ZET powiedziala ......

  • 4. Data: 2011-03-01 19:35:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "PAP2t" <t...@s...com> napisał w wiadomości news:

    > Na poloni lecialo pedale
    > Po tym ja ta pizda z radia ZET

    Pod budkę z piwem z tym rynsztokiem.
    PLONK

  • 5. Data: 2011-03-01 20:15:26
    Od: PAP2t <t...@s...com>

    W dniu 2011-03-01 20:35, Cavallino pisze:

    > Pod budkę z piwem z tym rynsztokiem.
    > PLONK

    Sie qrwqa odezwal wysoko urodzony.

  • 6. Data: 2011-03-01 21:18:41
    Od: Wampir Energetyczny <a...@g...pl>

    W dniu 01-03-2011 17:43, PAP2t pisze:

    > Na poloni lecialo pedale i przelaczyli w polowie na TV Kultura.
    > Po tym ja ta pizda z radia ZET powiedziala ......

    Mieciu: wez pisz jasniej albo daj matke do klawiatury, bo z tego belkotu
    malo wynika.

  • 7. Data: 2011-03-01 21:40:51
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    PAP2t pisze:
    > Niech mi ktos qrwa powie ze w tej osranej TV nie ma cenzury, wlasnie
    > przed chwila wyjebali w kosmos program Lisa i wstawili TVP kultura.

    ale W JAKIEJ TV? panstwowej, prywatnej? napewno GDZIEŚ jest rodzaj
    ograniczania informacji. w prywatnej - nic nam do tego. w opłacanej
    przez nas? ja to bym nie chciał opłacac...

    ToMasz

  • 8. Data: 2011-03-01 22:09:20
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-03-01 21:15, PAP2t pisze:

    > Sie qrwqa odezwal wysoko urodzony.

    wyjmij rękę z majtek to ci pozwoli korzystać z klawiatury swobodniej i
    prawidlowo a przy okazji krew może wróci do mózgu (jak go znajdzie)