  • 1. Data: 2009-08-15 17:54:31
    Temat: Cesja umowy telefonii komorkowej
    Od: Sarpedon <k...@g...com>

    witam, mam pytanie odnosnie umowy komorkowej.

    sytuacja obecna: umowa gsm jest podpisana na firme, operator plusgsm
    cel: umowa gsm podpisana na osobe prywatna, z zachowaniem tego samego
    numeru
    pytanie: jak to organizacyjnie rozwiazac, jakie problemy ze strony
    operatora gsm moga sie pojawic?

  • 2. Data: 2009-08-15 18:00:15
    Temat: Re: Cesja umowy telefonii komorkowej
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "Sarpedon" <k...@g...com> napisal w wiadomosci
    d.googlegroups.com...
> [...]
    > numeru
    > pytanie: jak to organizacyjnie rozwiazac, jakie problemy ze strony

    Oczywiscie ta firma to nei jest dizialnosc gospodarcza osoby fizycznej,
    ktora jesty ta sama "osoba prywatna"?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-08-15 18:21:08
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    SDD pisze:

    > Oczywiscie ta firma to nei jest dizialnosc gospodarcza osoby fizycznej,
    > ktora jesty ta sama "osoba prywatna"?

    Nie ma znaczenia.
    Dla Plus'a JDG to NIP firmy, a osoba fizyczna to PESEL.
    Opłata 5PLN dla oddającego numer do pierwszej faktury i wizyta najlepiej
    w salonie firmowym obu stron cesji.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 4. Data: 2009-08-15 20:43:07
    Od: "Wojciech Rymer" <wrymer[wytnij]@o2.pl>

    Użytkownik "Flo" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Opłata 5PLN dla oddającego numer do pierwszej faktury i wizyta najlepiej
    > w salonie firmowym obu stron cesji.

    Akurat tutaj to może i prawda ale jak się zrobi OFE, a standardowo to 25zł
    netto/30,50zł brutto.
    A ze strony operatora żadnych problemów nie ma, poza tym, że zarówno cedent
    jak i cesjonariusz muszą mieć "czyste konto" (brak zaległości).
    I jeśli cesjonariusz do tej pory nic z Plusem wspólnego nie miał, to
    niestety musi przedstawić komplet dokumentów jak do zawarcia całkiem nowej
    umowy (chyba, że już klientem minimum 6 miesięcy jest, wtedy procedura
    uproszczona.

    Pozdrawiam

    Wojciech

  • 5. Data: 2009-08-15 23:18:01
    Od: Sarpedon <k...@g...com>

    1. OFE = otwarty fundusz emerytalny? a co to ma do tego?
    2. planuje cesje ze sp. z o.o. na osobe prywatna
    3. obie strony maja czyste konto
    4. cedent od wielu lat jest zwiazany z plusem umowami abonenckimi,
    cesjonariusz od kilku lat jest zwiazany z plusem umowami pre-paidowymi
    5. czy procedura cesji cos kosztuje? zachowanie numeru to rozumiem
    oplata ok. 30 zl?
    6. umowa teraz jest na czas nieograniczony (skonczyl sie dwuletni
    okres "lojalki"). czy po przeprowadzonej cesji tez bedzie na czas
    nieograniczony, czy jakas lojalke trzeba bedzie podpisac?
    7. czy zachowana bedzie obowiazujaca teraz taryfa (dla klientow
    biznesowych), czy wymusza zmiane na jakas dla indywidualnych?