  • 1. Data: 2009-08-15 17:56:23
    Temat: Czy naprawdę wytrzymały SAMSUNG B2700 SOLID?
    Od: Ofka <j...@o...pl>

    Witam :)

    Szukałam w sieci informacji o telefonie, który wytrzyma więcej niż
    przeciętny i natknęłam się właśnie na tegoż samsunga.
    Mam prawie 12 letniego syna, który wykańcza właśnie drugi aparat.
    Faktem jest, że ani jeden, ani drugi telefon nie były bardzo solidne, ani
    wypasione. Były właśnie takie, żeby ich nie było szkoda, takie do
    dokończenia, bo Młody, jak to Młody szybko pomoże zakończyć ich życie.
    Nie jest to celowa dewastacja, ale wynikająca z aktywnego trybu życia.

    W związku z tym, że nieco zaoszczędził, chciałabym mu zakupić taki telefon,
    który zniesie więcej.

    Z opisu tegoż samsunga wynika, że jakieś tam wstrząsy, czy ewentualne
    lądowanie w piachu, czy w wodzie mu nie zaszkodzą.

    http://www.solidb2700.samsung.pl/

    Nie bez znaczenia jest fakt, że ma też wysokościomierz, kompas, latarkę.
    Przydadzą się podczas wypraw w góry jako dodatkowe zajęcie na dłuższych
    szlakach.

    Teraz pytanie - czy faktycznie bardziej wytrzymały? czy to tylko zwykła
    strategia sprzedażowa?
    Czy ktoś miał do czynienia z tym telefonem i może powiedzieć, czy ten
    wysokościomierz, kompas funkcjonują w sposób prawidłowy?

    Nie znalazłam go też w ofercie żadnego z operatorów.

    Warto kupić? A może ktoś ma pomysł na inny, równie, albo bardziej
    wytrzymały w przystępnej cenie?

    Tegoż Samsunga można kupić za ok. 550 zł. To niemało, chciałabym więc
    wiedzieć więcej.

    Za wszelkie informacje - serdecznie dziękuję :)

    --
    - ofka -

  • 2. Data: 2009-08-15 19:30:46
    Temat: Re: Czy naprawdę wytrzymały SAMSUNG B2700 SOLID?
    Od: Borafu <b...@g...pl>

    Ofka pisze:

    > Z opisu tegoż samsunga wynika, że jakieś tam wstrząsy, czy ewentualne
    > lądowanie w piachu, czy w wodzie mu nie zaszkodzą.
    >
    > http://www.solidb2700.samsung.pl/
    Też się zastanawiam nad nim, więc doświadczeń nie mam.
    (...)
    > Nie znalazłam go też w ofercie żadnego z operatorów.
    Jest w ofercie Play, choć zaznaczony jako "na zamówienie" (czy jakoś
    podobnie).

    > Tegoż Samsunga można kupić za ok. 550 zł. To niemało, chciałabym więc
    > wiedzieć więcej.
    Nie jestem pewien, ale mam wrażenie że w Mediamarkt był wyraźnie tańszy.

    Pozdro
    --
    Borafu

  • 3. Data: 2009-08-16 07:29:46
    Od: dipsy007 <d...@g...com>

    On 15 Sie, 19:56, Ofka <j...@o...pl> wrote:
    > Witam :)
    >
    > Szukałam w sieci informacji o telefonie, który wytrzyma więcej niż
    > przeciętny i natknęłam się właśnie na tegoż samsunga.

    Mam go już prawie 4 miesiące. Bateria wytrzymuje średnio 5, a nawet 7
    dni, w zależności od używania.
    Co do jego wytrzymałości fizycznej, to- był rzucany, normalnie, jak
    kamień. Jako, że lubię posłuchać muzyki pod prysznicem, wisi tam
    podczas kąpieli- gra nawet dosyć głośno. Latarkę też niekiedy
    wykorzystuję. Gdy się zabrudzi, np. smarami, biorę szczoteczkę i mydło
    i myję go pod kranem.

    > Mam prawie 12 letniego syna, który wykańcza właśnie drugi aparat.

    12 lat skończyłem dawno temu, ale też wykańczam telefony, np. przez
    rozmowy na deszczu ( cóż taka praca ).

> [...]
    > Czy ktoś miał do czynienia z tym telefonem i może powiedzieć, czy ten
    > wysokościomierz, kompas funkcjonują w sposób prawidłowy?

    Tutaj ciężko zabrac mi głos, nie używam tych funkcji.

    > Nie znalazłam go też w ofercie żadnego z operatorów.

    Kiedyś był w Plusie.

    > Warto kupić? A może ktoś ma pomysł na inny, równie, albo bardziej
    > wytrzymały w przystępnej cenie?
    >
    > Tegoż Samsunga można kupić za ok. 550 zł. To niemało, chciałabym więc
    > wiedzieć więcej.

    Jego cena obecnie w Media MArkt to 699 zł. Ale jest jeszcze model
    B2100, który kosztuje około 450 zł.
    Różnica pomiędzy B2700, a B2100- piszę z pamięci: aparat gorszej
    jakości w 2100, b rak UMTS, a co za tym idzie, brak wideorozmów, ale
    za to w 2100 większa oldporność na wodę- przez 30 minut może leżeć
    zanurzony na głębokości 1 metra.
    Mnie osobiście podoba się jednak bardziej B2700, a kolor który
    posiadam to z czerwonym wykończeniem. Ten z szarym był dla mnie taki
    mdły :)

    > Za wszelkie informacje - serdecznie dziękuję :)
    >
    > --
    > - ofka -

    Pozdrawiam- dipsy

  • 4. Data: 2009-08-16 08:28:14
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 15 Aug 2009 19:56:23 +0200, Ofka napisał(a):

    > Warto kupić? A może ktoś ma pomysł na inny, równie, albo bardziej
    > wytrzymały w przystępnej cenie?

    Sonim XP1 albo XP3 - w zależności od budżetu i zapotrzebowania.
    XP1 występuje też jako JCB Toughphone (JCB to ta firma od traktorów)
    XP1 był już oferowany w Polsce, XP3 chyba też.
    XP3 jest droższy, ale XP1 mozna spokojnie kupić nawet poniżej ceny
    Samsunga.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 5. Data: 2009-08-16 08:46:32
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    dipsy007 pisze:

    > Kiedyś był w Plusie.

    Jest cały czas.
    Ostatnio klient brał i jest zachwycony, a teraz 12 letnia córka go sobie
    zażyczyła (wcześniej oglądała i testowała egzemplarz dla klienta - za
    jego zgodą).

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 6. Data: 2009-08-16 19:20:41
    Od: Ofka <j...@o...pl>

    Dnia Sun, 16 Aug 2009 00:29:46 -0700 (PDT), dipsy007 napisał(a):

> [...]
    > podczas kąpieli- gra nawet dosyć głośno. Latarkę też niekiedy
    > wykorzystuję. Gdy się zabrudzi, np. smarami, biorę szczoteczkę i mydło

    Imponujące :)
    Zachęcająca opinia. Młodemu o tym nie powiem, bo obawiam się, że jeśli
    będzie już miał ten telefon, to będzie wodowany codziennie :)

    [...]

    > Kiedyś był w Plusie.

    Czyli źle szukałam, co potwierdza Flo (dzięki!)

    [...]
> [...]
    > jakości w 2100, b rak UMTS, a co za tym idzie, brak wideorozmów, ale
    > za to w 2100 większa oldporność na wodę- przez 30 minut może leżeć

    Myślę, że warto to przemyśleć zakup i wziąć pod uwagę też ten starszy
    model, wideorozmowy niekoniecznie będą wyznacznikiem zakupu ;)

    > Mnie osobiście podoba się jednak bardziej B2700, a kolor który
    > posiadam to z czerwonym wykończeniem. Ten z szarym był dla mnie taki
    > mdły :)

    Bardzo Ci jestem zobowiązana. Trochę mi się rozjaśniło. Serdecznie
    dziękuję :)

    --
    - ofka -

  • 7. Data: 2009-08-16 19:23:49
    Od: Ofka <j...@o...pl>

    Dnia Sun, 16 Aug 2009 09:28:14 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > Sonim XP1 albo XP3 - w zależności od budżetu i zapotrzebowania.

    Tylko jest kłopot, bo rozglądając się pobieżnie, na głębszą analizę
    przyjdzie czas, znalazłam niekoniecznie pozytywne opinie:
    http://www.mgsm.pl/katalog/sonim/xp1/

    Jeszcze trochę pogrzebię zanim się zdecyduję.

    > XP1 występuje też jako JCB Toughphone (JCB to ta firma od traktorów)
    > XP1 był już oferowany w Polsce, XP3 chyba też.
    > XP3 jest droższy, ale XP1 mozna spokojnie kupić nawet poniżej ceny
    > Samsunga.

    Dzięki serdeczne za te namiary. Obawiałam się, że nic poza samsungiem w ten
    deseń nie znajdę, a tu jednak co nieco jest.

    Pozdrawiam :)

    --
    - ofka -

  • 8. Data: 2009-08-17 07:55:45
    Od: "u" <...@w...yz>

    Użytkownik "Ofka" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    Ja też B2700 dziecku kupiłem, po zarżnięciu kolejnego "zwykłego".
    Kupowałem go w najtańszym sklepie internetowym wg ceneo, jak tylko stały się
    dostępne w Polsce
    Ma już kilka miesięcy i wygląda jak nowy, mimo , że się z nim nie pieści.
    Może on nie jest wypasiony ani piękny, ale jest odporny.
    Bzdety takie jak krokomierz, kompas, latarka działają i czasami dziecko je
    wykorzystuje.
    Czy są dokładne , nie mam pojęcia..
    "Latareczka" to mogłaby być od strony aparatu, możnaby w nocy fotę z bliska
    zrobić. Do oświetlania drogi i tak się nie nadaje. Wszystkiego nie można
    chcieć:-)

  • 9. Data: 2009-08-17 12:23:10
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Ofka <j...@o...pl> Odpowiedz na

    > Tegoż Samsunga można kupić za ok. 550 zł. To niemało, chciałabym więc
    > wiedzieć więcej.

    http://smartmobile.pl/recenzja-samsung-solid-b2100-e
    xtremalny

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 10. Data: 2009-08-17 20:37:35
    Od: Ofka <j...@o...pl>

    Dnia Mon, 17 Aug 2009 09:55:45 +0200, u napisał(a):

    > Może on nie jest wypasiony ani piękny, ale jest odporny.
    I o to chodzi :)

    > Bzdety takie jak krokomierz, kompas, latarka działają i czasami dziecko je
    > wykorzystuje.
    Ja bym się nawet ucieszyła - szczególnie z wysokościomierza. Byłaby
    odpowiedź na pytanie "daleko jeszcze?" przy podejściu choćby pod jakąś
    drobną górkę, której wysokość można sprawdzić na mapie...

> [...]
    > zrobić. Do oświetlania drogi i tak się nie nadaje. Wszystkiego nie można

    E tam ;)
    Chcieć można, to z "mieć" jest kłopot.
    Jak to było? "nie można mieć wszystkiego, gdzie byś to położył?"

    Dzięki, pozdrawiam
    --
    - ofka -