  • 1. Data: 2014-09-13 12:43:39
    Temat: Chłodnica Derbi Senda
    Od: s...@v...pl <szymon1808@_NOSPAM_vp.pl>

    Witam !

    Mam tylko jedna pytanie jak podłaczyc ta chłodnice jaki wąż do jakiej
    części chłodnicy i do czego służy ten najmniejszy otwór na wężyk.

    Oto link:

    http://allegro.pl/derbi-senda-gilera-rcr-smt-aprilia
    -chlodnica-nowa-i4478884553.html

  • 2. Data: 2014-09-13 17:55:43
    Temat: Re: Chłodnica Derbi Senda
    Od: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO>

    Dnia 13 - 09 - 2014 (sobota) o godzinie 12:43,
    s...@v...pl<szymon1808@_NOSPAM_vp.pl> napisał(a):

    > Mam tylko jedna pytanie jak podłaczyc ta chłodnice jaki wąż do jakiej
    > części chłodnicy i do czego służy ten najmniejszy otwór na wężyk.

    Pytałeś tutaj?
    http://www.senda.pl/

    Tam też się chwalą, że mają serwisówki, więc może od tego warto zacząć.

    --
    Yorick
    MG Nevada 750