  • 1. Data: 2014-09-10 11:38:18
    Temat: Pierwszy motocykl dla dziewczyny?
    Od: Julius101 <agda101@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam.
    Mam na imię Marta i szukam mojego pierwszego motocyklu.
    Mam 180 cm wzrostu, więc nie może być mały :c
    Test na kartę zdawałam na Kawasaki Ninja 250 r
    Polecicie mi jakiś?

  • 2. Data: 2014-09-10 20:04:40
    Temat: Re: Pierwszy motocykl dla dziewczyny?
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Julius101" <agda101@_NOSPAM_gmail.com> napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]
    > Mam 180 cm wzrostu, więc nie może być mały :c
    > Test na kartę zdawałam na Kawasaki Ninja 250 r

    Ja pierdole... A zamiast pierwszego motocyklu nie myślałaś o burdelu? Tam
    nie trzeba pisać i wszystko takie proste jest...

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2014-09-10 22:33:49
    Od: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO>

    Dnia 10 - 09 - 2014 (środa) o godzinie 20:04, Grzybol napisał(a):

    > Ja pierdole... A zamiast pierwszego motocyklu nie myślałaś o burdelu? Tam
    > nie trzeba pisać i wszystko takie proste jest...

    Raczej by jej tam nie wzięli, przynajmniej nie w Polsce. Z ciekawości
    "przegooglalem" nicka i wyszło, że Marta "Julius101" prawdopodobnie
    naprawdę istnieje i ma w tej chwili jakieś 13 lat... Więc może nie rób jej
    więcej niemoralnych propozycji ;-)

    --
    Yorick
    MG Nevada 750

  • 4. Data: 2014-09-11 07:12:24
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2014-09-10 11:38, Julius101 pisze:
    > Witam.
    > Mam na imię Marta i szukam mojego pierwszego motocyklu.

    Motocykla :) ale i tak nieźle, bo niektórzy mają alergię na słowo "motor" ;)

    > Mam 180 cm wzrostu, więc nie może być mały :c
    > Test na kartę zdawałam na Kawasaki Ninja 250 r

    Kartę ? :)

    > Polecicie mi jakiś?

    Przy tym wzroście trzeba się przymierzyć, większość motocykli o małej
    pojemności jest raczej niewielka gabarytowo - co nie oznacza, że nie da
    się na takim całkiem wygodnie zmieścić, czego jestem najlepszym
    przykładem. Ta egzaminacyjna Kawa nie pasuje ?

    A, i nie przejmuj się tym co wypisuje niejaki Grzybol. To miejscowy idiota.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj

  • 5. Data: 2014-09-11 09:24:08
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    W dniu
    > A, i nie przejmuj się tym co wypisuje niejaki Grzybol. To miejscowy
    > idiota.

    Myślę chłopcze, że poległbyś na teście IQ.

    --
    Grzybol

  • 6. Data: 2014-09-11 09:47:02
    Temat: Odp: Pierwszy motocykl dla dziewczyny?
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Magic" rzuca kalumnie na instytucje wiejskiego głupka:

    > A, i nie przejmuj się tym co wypisuje niejaki Grzybol. To miejscowy
    > idiota.

    Nie może być! Przecie on kśtałcuny na rubych ksionczkach i pracuje w
    biurze!!! ;-)

  • 7. Data: 2014-09-11 15:08:15
    Od: Julius101 <agda101@_NOSPAM_gmail.com>

    Grzybol napisal

> [...]

    > Ja pierdole... A zamiast pierwszego motocyklu nie myślałaś o burdelu? Tam
    > nie trzeba pisać i wszystko takie proste jest...

    Ale o co ci konkretnie chodzi? W czym ty, do cholery, widzisz problem?
    To, że ja mam pasję i chcę ją rozwijać to dla ciebie problem?
    ..
    Następnym razem pomyśl jak coś napiszesz.
    Pozdrawiam.

  • 8. Data: 2014-09-11 15:09:55
    Od: Julius101 <agda101@_NOSPAM_gmail.com>

    Yorick napisal

> [...]
    > "przegooglalem" nicka i wyszło, że Marta "Julius101" prawdopodobnie
    > naprawdę istnieje i ma w tej chwili jakieś 13 lat... Więc może nie rób jej

    A dokładniej 15, jeśli chcesz widzieć -.-

  • 9. Data: 2014-09-11 19:25:21
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 11.09.2014 09:24, Grzybol pisze:
    > Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > W dniu
    >
    > Myślę chłopcze, że poległbyś na teście IQ.

    Doda tez ma wysokie IQ...

    --
    Arni

  • 10. Data: 2014-09-11 19:58:49
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Arni" <a...@n...spam> napisał w wiadomości
    news:luslu1$7cm$1@node2.news.atman.pl... W dniu 11.09.2014 09:24, Grzybol
    pisze:
    > Doda tez ma wysokie IQ...

    Wniosek? Zarobiłeś w życiu tyle kasy co ona w tak krótkim czasie? Znasz ją
    prywatnie? Rozmawiałeś z nią, żeby wyrobić sobie opinię? Ogólnie przy niej
    wypadasz jak blada dupa... Ją chciałby stukać każdy facet na ziemi. A
    Ciebie?:-)

    --
    Grzybol