  • 1. Data: 2012-06-24 14:23:13
    Temat: Chłodzenie silnika
    Od: Matt0961 <mateusz0961@_NOSPAM_op.pl>

    Panowie, chce zapytać o dokładne postępowanie w przypadku wymiany i
    uzupełniania plynu chłodzacego w motocyklu. Chcąc uzupełnić płyn musze to
    zrobić na zimnym czy nagrzanym silniku co do tego przeczytałem kilka
    opinii i zdania są podzielone? Co z odpowietrzaniem i płynem w samej
    chłodnicy? Proszę o info.

  • 2. Data: 2012-06-24 16:47:58
    Temat: Re: Chłodzenie silnika
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Matt0961" <mateusz0961@_NOSPAM_op.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]
    > zrobić na zimnym czy nagrzanym silniku co do tego przeczytałem kilka
    > opinii i zdania są podzielone? Co z odpowietrzaniem i płynem w samej

    Spusc stary plyn do zera. Potem pojezdzij bez plynu caly dzien. Nie przejmuj
    sie jak wskazowka bedzie wchodzic na czerwone, tak ma byc. Jak silnik bedzie
    dobrze zagrzany, najlepiej czerwony - wtedy lejesz nowy plyn. Roznica
    temperatur wciagnie go sama i nie trzeba nic odpowietrzac. Zrob tak i nikogo
    sie nie sluchaj. Inni beda Cie chcieli wprowadzic w blad.

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2012-06-26 09:00:25
    Od: Kefir <a...@g...com>

    Elou!

    On Jun 24, 4:47 pm, "Grzybol" <g...@w...pl> wrote:
> [...]
    > temperatur wciagnie go sama i nie trzeba nic odpowietrzac. Zrob tak i nikogo
    > sie nie sluchaj. Inni beda Cie chcieli wprowadzic w blad.

    Naprawde piekne. Warto dodac, ze to kacik porad stworzony specjalnie
    dla scigacz.pl

    --
    Pozdrawiam, Artur vel Kefir & XT660X (do sprzedania), Tiger 955i
    UWAGA! Badania dowodza, ze czytanie scigacz.pl moze skutkowac zanikiem