  • 1. Data: 2013-05-31 13:04:15
    Temat: Chorwacja - jak z opłatami za przejazd?
    Od: Andrzej Zbierzchowski <n...@t...pl>

    Wybieram się na początku lipca do Chorwacji. Planowana trasa:

    Warszawa Piotrków Częstochowa Ostrawa Ołomuniec Brno Wiedeń Graz Maribor
    Zagrzeb Karlovac Rijeka Selce.

    Pytanie - jak jest z opłatami za przejazd autostradmi? Z tego co wiem w
    Chorwacji jest płatne na bramkach a jak z Czechami, Austrią i Słowenią?
    Jeśli winiety to gdzie się je nabywa?

  • 2. Data: 2013-05-31 23:33:45
    Temat: Re: Chorwacja - jak z opłatami za przejazd?
    Od: "kor_nick" <c...@p...pl>

    Użytkownik "Andrzej Zbierzchowski" <n...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Pytanie - jak jest z opłatami za przejazd autostradmi? Z tego co wiem w
    > Chorwacji jest płatne na bramkach a jak z Czechami, Austrią i Słowenią?

    Czechy: na shellu 2 km po przekroczeniu granicy
    Austria: pierwsza stacja za granicą
    Słowenia - nie warto płacić, lepiej objechać.
    szczegóły cro.pl forum

  • 3. Data: 2013-06-01 21:03:40
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    kor_nick wrote:

    > Czechy: na shellu 2 km po przekroczeniu granicy
    > Austria: pierwsza stacja za granicą
    > Słowenia - nie warto płacić, lepiej objechać.
    > szczegóły cro.pl forum

    A w Chorwacji na bramkach placic karta - nawet w sezonie jest luzno,
    podczas kiedy do bramek gotowkowych sa dlugasne kolejki.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 4. Data: 2013-06-02 08:37:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Rafał Grzelak" <s...@d...com> napisał w wiadomości grup

    > A w Chorwacji na bramkach placic karta - nawet w sezonie jest luzno,
    > podczas kiedy do bramek gotowkowych sa dlugasne kolejki.

    I do tego oszukują na kursach wymiany, jak nie masz kun.

  • 5. Data: 2013-06-02 20:33:49
    Od: Agent 23908 <k...@t...pl>

    W dniu 2013-05-31 13:04, Andrzej Zbierzchowski pisze:
> [...]
    >
    > Pytanie - jak jest z opłatami za przejazd autostradmi? Z tego co wiem w
    > Chorwacji jest płatne na bramkach a jak z Czechami, Austrią i Słowenią?

    q...wa google wyłączyli czy pierwszy raz granice RP przekraczasz?
    dwie i pól minuty i masz wszystkie informacje, po co tam jedziesz jak
    taki niezaradny? ośmeszac się dalej?

    Agent 23908

  • 6. Data: 2013-06-02 22:10:20
    Od: LEPEK <n...@n...re>

    W dniu 2013-05-31 23:33, kor_nick pisze:

    > Austria: pierwsza stacja za granicą

    Tylko weź pod uwagę, że te w wioskach na drodze 'landowej' są często na
    noc zamykane - jak za dnia, to nie ma problemu, ale jak planujesz tam
    być nocą, to sprawdź czy jest na tym odcinku jakaś sieciowa stacja
    (Shell, czy coś).

    > Słowenia - nie warto płacić, lepiej objechać.
    > szczegóły cro.pl forum

    Albo można pociągnąć przez Słowenię przez Ljubljanę i na Rupę - wtedy
    cena wychodzi porównywalnie i nie masz korków na bramkach w okolicach
    Zagrzebia.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 7. Data: 2013-06-05 08:53:57
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2013-05-31 23:33, kor_nick pisze:
    > Słowenia - nie warto płacić, lepiej objechać.

    czasem warto jak się jedzie na Istrię czy Krk - wtedy można jechać przez
    Słowenię i przekroczyć granicę w Rupie.

  • 8. Data: 2013-06-07 14:09:10
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 31 May 2013 23:33:45 +0200, w <kob5i4$40m$1@mx1.internetia.pl>, "kor_nick"
    <c...@p...pl> napisał(-a):

    > Słowenia - nie warto płacić, lepiej objechać.

    Którędy?
    I ile może ta opłata kosztować, że warto lokalnymi?

  • 9. Data: 2013-06-11 20:52:59
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    r...@k...pl wrote:

    > Którędy?
    > I ile może ta opłata kosztować, że warto lokalnymi?

    Tygodniowa 15, miesieczna 30 EUR.
    Powaznym problemem jest tez to, ze jesli jedziesz na Zagrzeb, to tej
    autostrady zobaczysz cale 45km...

    Objazd Mureck-Lenart-Ptuj.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 10. Data: 2013-06-12 11:04:07

    Tue, 11 Jun 2013 18:52:59 +0000 (UTC), w <x...@n...atman.pl>,
    Rafał Grzelak <s...@d...com> napisał(-a):

    > Tygodniowa 15, miesieczna 30 EUR.
    > Powaznym problemem jest tez to, ze jesli jedziesz na Zagrzeb, to tej
    > autostrady zobaczysz cale 45km...
    >
    > Objazd Mureck-Lenart-Ptuj.

    A podziękował. Myślałem, że są tam bramki. 15 lat temu były :).