  • 1. Data: 2013-05-29 00:46:46
    Temat: Niebezpieczny wyrok
    Od: anacron <a...@a...pl>

    "W dniu wczorajszym w Sądzie Rejonowym w Gnieźnie zapadł niebezpieczny
    wręcz wyrok. Sąd pomimo,że ,,co do zasady podzielił ... stanowisko"
    oskarżonego - przypomnijmy podnoszony był zarzut poświadczenia nieprawdy
    w dokumencie nadania Zatwierdzenie Typu nr. 150/2006, a tym samym braku
    prawnie ważnej legalizacji miernika Iskra-1 - jednocześnie uznając, że
    fakt nie spełniania wymogów prawa przez te urządzenia, nie
    dyskwalifikuje dokonanych nimi pomiarami. Czyli Ty masz przestrzegać
    prawa, a Państwo względem Ciebie już nie musi. Kuriozalnym jest także
    to, że Sąd uznał za niemożliwe, wykonanie tego, co na co dzień robi
    każdy kierowca i przez to nie dał wiary wyjaśnieniom oskarżonego.
    Niemożliwym ponoć - według sądu - jest dokładne śledzenie prędkości na
    prędkościomierzu przy jednoczesnym śledzeniu aktualnej sytuacji na
    drodze w pobliżu pojazdu."

    Właściwie te słowa jednego z moich kolegów z
    https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza najdosłowniej opisują
    sytuację. Z mojej strony dodam tylko, że do tej pory jestem w szoku.
    Wydawało mi się, że żyję w Państwie prawa. Jednakże jak się okazuje
    prawo w Polsce można w sądzie naginać jak się chce, a przepisy są tylko
    po to, aby przestrzegał je statystyczny kowalski, a nie jakiś sędzia,
    policjant etc. Okazuje się, że chęć karania za wykroczenia uzasadnia i
    sankcjonuje poważne przestępstwo jakim niewątpliwie jest poświadczenie
    nieprawdy przez urzędnika państwowego.

    Zajrzyj również na:

    http://www.damskomesko.pl/2013/04/nielegalne-suszark
    i-wzor-pisma-procesowego/

    https://www.youtube.com/watch?v=N_Ye_fRgBqc

    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 2. Data: 2013-05-29 09:19:52
    Temat: Re: Niebezpieczny wyrok
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 29 maja 2013 00:46:46 UTC+2 użytkownik anacron napisał:
> [...]
    >
    > policjant etc. Okazuje się, że chęć karania za wykroczenia uzasadnia i
    >
    > sankcjonuje poważne przestępstwo jakim niewątpliwie jest poświadczenie

    Wydawało Ci się że żyjesz w państwie prawa. Teraz już wiesz że nie żyjesz w takim
    państwie. Może w takich wyrokach chodzi o to żeby pokazać kto tutaj rządzi i co wolno
    szaremu ludkowi.

  • 3. Data: 2013-05-29 10:26:05
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 29.05.2013 09:19, k...@g...com pisze:
    > Wydawało Ci się że żyjesz w państwie prawa. Teraz już wiesz
    > że nie żyjesz w takim państwie. Może w takich wyrokach chodzi
    > o to żeby pokazać kto tutaj rządzi i co wolno szaremu ludkowi.

    A o co innego może chodzić? Kiedy policjanci w sądzie potwierdzili, że
    urządzenie nie umożliwia jednoznacznej identyfikacji, kiedy jeden z
    nich, właściwie jedna zeznała, że nie widziała sytuacji na drodze w
    czasie pomiaru i mierniczy jak się okazało ma wadę wzroku (nie żartuję),
    myślałem, że to już tylko formalność.

    Tym czasem usłyszałem, że są w pełni podziela moje zdanie (przypomnijmy
    moje zdanie to radary są stosowane nielegalnie) ale ma to w dupie, bo
    to, że nie spełniają wymogów formalnych nie znaczy, że ich pomiarów nie
    można brać pod uwagę i policjant widział...

    Rozbawiło mnie to, naprawdę rozbawiło i podczas, gdy sędzia uzasadniała
    (jakoś nie potrafią spojrzeć mi w oczy, bo ciągle oczami po suficie
    uciekała) zacząłem się śmiać. W sumie nie chodzi o kasę, 300 + 100 po
    niespełna dwóch latach rozpraw to coś co mnie pozytywnie zaskoczyło, ale
    zapewne chodzi o to, aby mi się już nie chciało odwoływać...

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 4. Data: 2013-05-29 10:42:28
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-05-29 00:46, anacron pisze:
    > "W dniu wczorajszym w Sądzie Rejonowym w Gnieźnie zapadł niebezpieczny
    > wręcz wyrok. Sąd pomimo,że ,,co do zasady podzielił ... stanowisko"

    Jaki planujesz dalszy krok? odwołanie? ciekawi mnie jak to się skończy.

    Lukasz

  • 5. Data: 2013-05-29 11:05:53
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 29.05.2013 10:42, ddddddd pisze:

    > Jaki planujesz dalszy krok? odwołanie? ciekawi mnie jak to się skończy.

    Apelacja jak najbardziej, ale terminy biegną nieubłaganie i za chwilę
    wszystko się przedawni :(

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 6. Data: 2013-05-29 13:01:21
    Od: anacron <a...@a...pl>

    http://www.wykop.pl/link/1536037/bardzo-niebezpieczn
    y-wyrok/

    Tu jest nagranie uzasadnienia wyroku.

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 7. Data: 2013-05-29 13:12:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 29 May 2013 00:46:46 +0200 osobnik zwany anacron
    napisał:

    > "W dniu wczorajszym w Sądzie Rejonowym

    a bo to pierwszy debilny wyrok sądzie I instancji?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?